رنگ ترموود کف

رنگ ترموود کف :

یک نوع دارایی ساختمانی است که اغلب به عنوان جایگزینی برای محصولات چوبی در کاربردهای داخلی و خارجی استفاده می شود. ترموود کف با استفاده از یک فرآیند حرارتی و رطوبت کنترل شده، چوب را به یک محصول با دوام و مقاوم تبدیل می کند.

در ایران، تولید کنندگان مختلفی وجود دارند که رنگ ترموود ایرانی را در بازار عرضه می‌کنند. رنگ ترموود ایرانی معمولاً در رنگ‌هایی مانند قهوه‌ای تیره یا قهوه‌ای روشن تولید می‌شود. همچنین، بسته به شرکت تولید کننده، ممکن است رنگ‌های دیگری مانند خاکستری و سفید نیز وجود داشته باشد.

قیمت و هزینه ی رنگ ترموود کف

کاتالوگ رنگ ترموود :

کاتالوگ رنگ ترموود، یک مستند یا فایل الکترونیکی است که شامل اطلاعات و جزئیات مختلف درباره رنگ ترموود و محصولات مرتبط با آن می باشد. این کاتالوگ ها معمولاً توسط تولید کنندگان و عرضه کنندگان محصولات ترموود تهیه می شوند و شامل مواردی از جمله مشخصات فنی، خصوصیات، نحوه استفاده و نگهداری، مزایا و معایب، نمونه کارها و قیمت ها می باشد.

قیمت رنگ ترموود :

قیمت رنگ ترموود به علت تنوع محصولات ترموود و نوع رنگ های مورد استفاده، بسیار متفاوت است و نمی توان به صورت دقیقی آن را تعیین کرد. هزینه های مختلفی از جمله مواد اولیه، فرآیندهای تولید، حمل و نقل، توزیع، سهمیه بندی، نام تجاری و سطح کیفیت محصولات متفاوت است و به همین دلیل، قیمت رنگ ترموود نیز ممکن است بین شرکت ها و فروشندگان مختلف متفاوت باشد.

انواع رنگ ترموود :

رنگ ترموود از دیدگاه نوع ماده رنگی که استفاده شده، به دو دسته رنگ طبیعی و رنگ مصنوعی تقسیم می شود. در زیر به توضیح این دو دسته رنگ ترموود پرداخته شده است:

 طبیعی: رنگ ترموود طبیعی، رنگی است که به صورت طبیعی در خود چوب ترموود شکل گرفته است. این رنگ بر اثر فرآیند حرارتی و رطوبت کنترل شده در چوب تشکیل می شود و توانایی حفظ رنگ خود را برای مدت طولانی دارد. رنگ طبیعی ترموود عمدتاً با رنگ قهوه ای تیره و تندی تغییر می کند.

 مصنوعی: رنگ ترموود مصنوعی، به دلیل نیاز به تغییر رنگ یا کاور کردن نواحی خاص چوب ترموود استفاده می شود. این رنگ ها معمولاً از نوع پوشش دهی می باشند و به عنوان پوشش محافظ برای چوب ترموود استفاده می شوند. رنگ مصنوعی در حقیقت غیر از رنگ طبیعی، به طور مستقیم به چوب ترموود اضافه شده و قابلیت حفظ رنگ خود را ندارد.

ترموود کف

بهترین رنگ برای چوب ترمو :

انتخاب بهترین رنگ برای چوب ترموود، به عوامل مختلفی از جمله سلیقه شخصی، نیازهای پروژه و شرایط محیطی بستگی دارد. با این حال، برای انتخاب رنگ مناسب چوب ترموود، به موارد زیر توجه کنید:

ترکیب با محیط پروژه: انتخاب رنگی که با محیط پروژه شما هماهنگ باشد، به دلیل جلب توجه و جذابیت بیشتر، می تواند مناسب باشد.

نوع استفاده: برای استفاده در فضاهای خارجی، رنگ های تیره و جذاب مانند قهوه‌ای تیره و سیاه، به عنوان گزینه مناسب تلقی می شوند. اما برای استفاده در داخل ساختمان، رنگ های روشن تر و نرم مانند صورتی، سبز و برنز، می توانند مناسب باشند.

نوع چوب ترمو: با توجه به نوع چوب ترموود، ممکن است رنگ مناسب تغییر کند. برخی از چوب های ترموود دارای رنگ طبیعی خاص خود هستند که می توانند به دلیل زیبایی و جذابیت، به عنوان گزینه مناسب تلقی شوند.

رنگ ترموود چیست؟

ترموود به چوبی گفته می‌شود که با یک فرآیند حرارتی و تحت فشار قوی تولید شده است. این فرآیند باعث می‌شود که چوب مقاوم در برابر آب، حشرات، پوسیدگی و سایر عوامل مخرب شود. رنگ ترموود عمدتاً به دلیل تغییر رنگ طبیعی چوب در اثر این فرآیند تولید می‌شود.

قیمت و خرید ترموود کف

رنگ ترموود کیم :

یک نوع رنگ محافظ برای سطوح چوبی است که با حرارت و فشار بالا به چوب دائمی می‌شود. این روش محافظت از چوب در برابر آفتاب، باران، سرما، حشرات و پوسیدگی استفاده می‌شود و در برخی موارد به جای رنگ و لاک برای تزئین سطوح چوبی استفاده می‌شود.

رنگ ترموود آدلر :

رنگ ترموود adIer یک نوع رنگ آب برای استفاده در دیوارها و سطوح داخلی ساختمان ها است. این رنگ به شکلی خاصی با حضور در فضا، تاثیر متقابلی با روشنایی و دکوراسیون اتاق دارد و قابلیت بسیاری برای خلق زیبایی و شکوه در داخل فضاها دارد.

رنگ مخصوص ترموود :

رنگ‌های مخصوص ترموود به صورت خاص برای استفاده در سطوح چوبی ترموود طراحی شده اند. ترموود نوعی چوب است که در دمای بالا و با فشار قوی تحت فرآیند حرارتی خاصی تحت عمل قرار می‌گیرد. این فرآیند باعث می‌شود که چوب به صورت پایدارتر و مقاومت بیشتری در برابر سرما، گرما، رطوبت و جانوران آفت‌زا باشد.

ترموود کفپوش :

ترموود کفپوش به دلیل طراحی و تولید با استفاده از فناوری های جدید و نوآورانه، دارای ویژگی هایی مانند سختی بالا، مقاومت در برابر حرارت، رطوبت و ضربه و ایجاد یک ظاهر زیبا و دل‌چسب برای کف می‌باشد.

ترموود کفپوش در دو نوع چوبی سخت و نرم قابل تهیه است. این کفپوش معمولاً در رنگ‌هایی مانند قهوه‌ای، خاکستری و کرمی طراحی شده است و به علت ویژگی‌هایی مانند مقاومت بالا در برابر رطوبت و آفت‌های حشراتی، بسیار پرطرفدار است.

تایل کف ترموود:

تایل کف ترموود، به عنوان یک جایگزین مناسب برای تایل های سنگی و سرامیکی در ساختمان‌های مسکونی و تجاری استفاده می‌شود. این نوع تایل کف از چوب ترموود ساخته شده است که تحت فرآیند حرارتی خاصی قرار گرفته و به دست آمده است.

قیمت و خرید ترموود

ابعاد ترموود کف :

به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شود: ابعاد استاندارد و ابعاد سفارشی.

ابعاد استاندارد ترموود کف عبارتند از:

عرض: 70mm تا 140mm

ضخامت: 20mm تا 30mm

طول: 900mm تا 1200mm

 کف تراس :

ترموود کف تراس، به عنوان یک جایگزین مناسب برای کفپوش‌های سنگی، بتنی و سرامیکی در فضاهای باز استفاده می‌شود. این نوع کفپوش از چوب ترموود ساخته شده است که تحت فرآیند حرارتی خاصی قرار گرفته و به دست آمده است. لازم به ذکر است که برای نصب ترموود کف تراس، نیاز به رعایت فاصله مناسب بین تایل‌ها و همچنین استفاده از جوش‌دهی مناسب برای پایه‌های زیرین آن می‌باشد. همچنین، برای افزایش عمر مفید ترموود کف تراس، توصیه می‌شود که پس از نصب، به صورت دوره‌ای تعمیر و نگهداری شود.

قیمت ترموود کف:

قیمت ترموود کف بسته به متراژ و ابعاد مورد نظر، نوع چوب استفاده شده و همچنین کیفیت آن متفاوت است.

بالکن keim

keim به معنای تراس محدوده‌ای است که در خارج از ساختمان و بر روی نواری از ستون‌ها، پشته‌ها یا دیوارهای ساختمان واقع شده است. معمولاً برای دسترسی به بالکن، درب یا درگاهی از داخل ساختمان باز می‌شود. بالکن معمولاً به عنوان یک فضای باز برای نشستن، تماشای منظره، گرفتن هوای تازه و آفتاب‌گرفتن استفاده می‌شود.

کیا وود | 02126857114 | خرید ترموود | قیمت ترموود | ترمووود | ترموود | چوب ترمو | چوب ترموود 16 92 | LUNAWOOD | لوناوود

ترموود 16 92 UTS

شروع از £