قیمت و خرید پیچ قهوه ای ترموود

پیچ ترموود :

برای اجرای پروژه‌های ترموود از یراق‌آلات متفاوتی مثل کلیپس، فیکسر، زیره تایل و ... استفاده می‌شود. یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین یراق‌آلات، پیچ‌ها هستند. برای نصب چوب‌های ترموود، از پیچ‌ها استفاده می‌شود. پیچ رنگی قهوه ای ترموود، از پرطرفدارترین پیچ‌ها برا نصب ترموود است. با توجه به نوع پروژه، پیچ‌ها در جنس، انواع، رنگ، ابعاد و ضخامت مختلف وجود دارند که در این مقاله با آن‌ها آشنا می‌شوید.

قیمت و خرید پیچ ترموود

نوع پیچ ترموود متناسب با زیر کار :

با توجه به زیر کار استفاده شده در پروژه، نوع و ضخامت پیچ‌ها انتخاب می‌شوند.

اگر در نمای ترموود از زیر کار با جنس پروفیل‌های فلزی و قوطی استفاده شده باشد، حتماً باید از پیچ‌های سرمته‌ای یا پیچ‌های خودرو آهن به ضخامت چهار میلی‌متر استفاده کرد.

اگر از زیر کار با جنس چوب اشباع‌شده استفاده شده باشد، باید از پیچ‌های ام دی اف با طول پنج برابر ضخامت ترموود استفاده کرد.

نکات مهم در انتخاب پیچ :

قبل از انتخاب پیچ باید به برخی نکات توجه ویژه شود که عبارت‌اند از:

بهتر است در مکان‌های مرطوب مانند نما و قاب ترموود دور پنجره، از پیچ‌های گالوانیزه یا کروم استفاده شود. البته اگر در رابطه با هزینه مشکلی ندارید، پیچ استیل با استحکام بالایی که دارد، گزینه بهتری است.

بهتر است پیچ‌ها را همرنگ با چوب ترموود انتخاب کنید. برای مثال اگر رنگ ترموود قهوه‌ای کوره‌ای است، از پیچ قهوه‌ای رنگ کوره‌ای استفاده کنید. یا اگر چوب ترمو دارای رنگ قهوه‌ای روشن است، می‌توانید پیچ رنگی قهوه‌ای روشن ترموود را انتخاب کنید.

قیمت و خرید پیچ مخصوص ترموود

البته این امکان هم برای شما وجود دارد که اقدام به رنگ‌آمیزی پیچ، همراه با چوب کنید. در این صورت پیچ همرنگ چوب شده و دوام و قدرت آن نیز بیشتر می‌شود.

سخن پایانی :

اگر قصد خرید پیچ رنگی برای ترموود را دارید، حتماً از پیچ همرنگ با ترمو استفاده کنید. قبل از انتخاب پیچ برای ترموود، علاوه بر رنگ، حتماً به سایز و نوع آن هم توجه کنید تا بتوانید پروژه خود را به بهترین نحو ممکن اجرا کنید.

قیمت و خرید پیچ چوب ترمو