قیمت و هزینه ی نصب و اجرای فضای مرطوب ( استخر – سونا و … ) با ترموود

نصب و اجرای فضای مرطوب ( استخر – سونا و … ) با ترموود :

امروزه بسیاری از افراد برای اجرای دور استخر از چوب ترموود استفاده می‌کنند؛ چرا که از مهم‌ترین و بهترین متریال‌های برای دور استخر و البته تمامی‌ فضاهای مرطوب مثل استخر، سونا و جکوزی است. کیفیت و نوع چوب ترمو از اهمیت بالایی برخوردار است؛ یعنی اگر قصد دارید بهترین کفپوش را در فضای مرطوب موردنظر پیاده‌سازی کنید، باید نکات مربوط به کیفیت و نحوه اجرا را در نظر داشته باشید.

نوع و کیفیت چوب ترمو بر اساس روش تولیدی آن متفاوت است برای نصب و اجرای فضای مرطوب ( استخر – سونا و … ) با ترموود لازم است در زمان طراحی و ساخت کفپوش مناطق مرطوب، به نحوه اجرا و کیفیت آن اهمیت فراوان دهید. این موضوع بیان می‌دارد که انتخاب نوع چوب ترمو باید به گونه‌ای باشد که مقاومت بالایی در برابر لغزندگی از خود نشان دهد. برای مثال اینکه فرد هنگام شنا کردن سر نخورد، از اهمیت بالایی برخوردار است.

قیمت و خرید ترموودبرای فضای مرطوب

زیبایی چوب ترمو برای نصب و اجرا در فضا مرطوب :

اطراف استخر به طور دائم مرطوب است. این موضوع بیان می‌دارد که متریال مورد استفاده برای دور استخر باید ضد آب باشد و مقاومت زیادی در برابر رطوبت از خود نشان دهد. به همین دلیل اجرای دور استخر با چوب ترموود انجام می‌شود.

البته به این موضوع توجه داشته باشید که فضای دور استخر با فضای اطراف استخر هماهنگی داشته باشد. اگر استخر در فضای باز قرار دارد، بهترین و زیباترین متریال برای دور استخر که قابل اجرا نیز است، ترموود است. رگه‌ها و بافت‌های چوب ترمو با رنگ‌آمیزی بیشتر دیده می‌شود و چون از قبل رنگ‌آمیزی شده است، هم زیبا، هم تازه و نو دیده می‌شود.

قیمت و خرید ترموود برای استخر

بهترین چوب ترمو برای استفاده در فضای مرطوب :

چوب ترموود در انواع مختلفی وجود دارد. در ساخت استخر و جکوزی با ترموود، باید به نوع چوب توجه کرد. چوب مناسب باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد تا سازه در نهایت، بهترین کیفیت را داشته باشد.

ترموود در دو نوع سخت و نرم وجود دارد. نوع سخت تراکم زیادی دارد و گرما را در خود نگه می‌دارد. به همین دلیل بیش از حد داغ می‌شود و برای استفاده در سونا و جکوزی مناسب نیست.

نوع نرم تراکم کمی ‌دارد و گرما را در خود نگه نمی‌دارد. حتی اگر گرما جذب کند سریعا آن را خارج می‌کند. پس برای اجرای ترموود استخر‌ سر باز حتی در فصل تابستان مناسب است. توجه داشته باشید که ترموود مناسب فضای مرطوب و خیس باید از طریق فرایند D تولید شده باشد.

قیمت و خرید ترموود

نصب و اجرای ترموود استخر :

کارشناسانی که قصد دارند اطراف استخر را با چوب ترمو پوشش دهند، باید به استانداردهای ضروری توجه داشته باشند. منظور از این استاندارد‌ها، دوام متریال برای اطراف استخر است. از سمتی چون برخی از ترموود‌ها ضد آب هستند و برخی از آن‌ها نیستند، باید توجه داشته باشید که نوع ضد آب آن را خریداری کنید. این موضوع باعث می‌شود که چوب در برابر قارچ‌ها و آفت‌ها از مقاومت کافی برخوردار باشد.

موضوع مهم دیگر این است که هنگام ساخت، به بازسازی و تعمیرات آن ‌هم توجه داشته باشید. یعنی بررسی کنید و مطمئن شوید که بعد از به وجود آمدن شکستگی و ایراد، تعمیر و بازسازی آن به آسانی انجام می‌شود.

موضوع مهم دیگر در ساخت سونا و استخر با ترموود، هزینه است. این که ارزان‌ترین نوع چوب ترمو را انتخاب کنید، کاملاً اشتباه است و باعث می‌شود که ساختار چوب در تماس با آب و رطوبت در مدت زمان کمی ‌از بین برود. قطعا ترموود‌های ارزان ضدآب نیستند. هزینه نهایی در نصب و اجرای ترموود به عوامل و فاکتورهای متفاوتی بستگی دارد.

قیمت و خرید ترموو برای فضای مرطوب

سخن پایانی :

ترموود از متریال‌های بسیار مناسب است که در فضاهای مرطوب و خیس استفاده می‌شود. دوام چوب ترموود در اطراف استخر بسیار زیاد است. این باعث می‌شود تا سال‌های سال نیازی به تغییر کفپوش اطراف استخر نباشد. از سمتی ترموود باعث زیبایی هرچه بیشتر استخر می‌شود؛ چرا که می‌توانید از چوب‌هایی ترموذبا رنگ‌های مختلف در ساخت استخر استفاده کنید.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید ترموود مناسب برای فضای مرطوب با کارشناسان کیاوود در ارتباط باشید.

قیمت و خرید ترمووود برای استخر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *