چوب ترموود ظفر - کیا وود

چوب ترموود ظفر

چوب ترموود ظفر

در این مقاله میخواهیم راجع به چوب ترموود ظفر برای شما ساکنان محترم این محله معلومات ارزنده ای را به صمع و نظر شما برسانیم  و امیدواریم تا پایان مقاله با ما باشید و از نکات مهم و ارزشمند آن استفاده های لازم را ببرید.

.

مجموعه کیاوود بزرگترین وارده کننده انواع چوب ترموو و چوب ترموود از کمپنی های معتبر دنیا ، با سابقه طولانی و درخشان علاوه بر اینکه در زمینه اجراء چوب ترموود و رنگ آمیزی چوب ترموود تجربیات فراوانی در این عرصه داشته ، قصد دارد تا تمامی تجربیات خود را در اختیار مشتریان عزیز و ساکنان محله ظفر شهر تهران  قرار دهد . و همیشه تلاش داشته با ارائه خدماتی باکیفیت بالا و قیمت متناسبتر از بازارها رضایت خاطر و اطمینان مشتریان  را جلب کند.

همچنین این مجموعه در زمینه خرید و فروش و نرخ چوب های ترموود و طراحی نمای ساختمان های شما ساکنان ظفر  شهر تهران و مشتریان عزیز قرار دارد.

پس لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل کنید و از پاسخ دهی به سوالات تان از نکته نظرات آنها هم مستفید شوید.

021-26857232                                021-26857114                              09122063481

چوب ترموود از انواع درختان کاج و صنوبر جنگلات فنلاند تهیه و تولید میشود و فرایند این تولید طوری است که چوب را وارد کوره های مخصوصی داخل کرده.

و آن را با فشار حرارتی بالای 230 درجه گرما داده و به طور قابل توجهی تمامی ناخالصیها و مواد املاح آن را تجذیه نموده .

وزن و حجم چوب را کاهش داده که این فرایند منجر میشود چوب اصلاح پذیری پیدا کند و از مقاومت و خواص ویژه برخوردار شود که چوب های معمولی فاقد چنین ویژه گیها میباشد.

این فرایند اصلاح پذیری به دو دسته شدید و متوسط دسته بندی میشود.

در نوع متوسط آن رنگ چوب ترموود به طور طبیعی قهوه ای روشن بوده است که بیشتر برای استفاده های داخلی و بیرونی انجام پذیر است.

اما در نوع چوب ترمود اصلاح شده شدید آن رنگ چوب ترموود به طور طبیعی قهوه ای تیره شده که تاثیرات اصلی فرایند اصلاح پذیری میباشد.

و به دلیل رنگ و زیبایی چشم گیر این نوع ترموود از طرافداران ویژه ای در دنیا برخوردار میباشد.

.

اجرای نصب چوب ترموود .

جهت نصب چوب ترمود بر روی کار در محوطه راه روهای ابتدا محیط آن متراژ شده و به اندازه همان متراژ چوب ترمو برش میشود.

و برای اینکه در زیر ساخت ترموود کپک زدی و یا تخریب نشود برای نصب ترمو از نوع پروفیل های فلزی برای زیر ساخت استفاده میشود.

و بعد از آن روی پروفیل های فلزی از نوع چوب روسی به عنوان قالب کار درست میشود تمامی چوب ترموود برش شده .

بر روی چوب های روسی سوار میشود و با کلیپ های مخصوص محکم بندی میشود.

چوب ترموود ظفر - کیا وود

چوب ترموود فنلاندی 

در واقع باید به عرض برسانیم که بهترین نوع چوب ترموود نوع فنلاندی آن است که با کوره های مدرن و بکار گیری از فن آوری و تکنالوژی برتر روز دنیا و همچنین به دلیل مرغوبیت چوب های درختان و مواد اولیه آن موجب شده.

که این نوع ترموود در دنیا بی نظیر باشد و از شهرت خوبی برخوردار شود.

چرا که فرایند اصلاح پذیری چوب ترمو فنلاندی را یک شرکت معتبر در فنلاند تمامی مسولیت های عام و تام آن را بر عهده گرفته و همیشه در تلاشند تا با تهیه و تولید بهترین ترموود شهرت خود را حفظ نماید.

.

قیمت خرید انواع چوب ترموود فنلاندی 

در بازارهای انواع چوب ترموود موجود میباشد که محصول کشور های متفاوتی هست .

و هر کشور تولید کننده برای تولید بهترین نوع ترموود از  زیر ساختهای متفاوتی استفاده میکند.

و از نظر سطح کیفیتی متغیر میباشد. لزا به همین دلیل قیمت های آنها نیز متفاوت و متغیر و قمیت نرخ خرید انواع چوب ترموود فنلاندی کمی به دلیل کیفیت برتر این محصول گران تر بوده .

مسئله مهم اینکه به جهت نوسانات و کاهش و افزایش نرخ ارزی و مشکلات تحریمات وضع شده علیه کشور

قمیت های های ترموود  نیز ثابت نبوده و دایما رو به افزایش است.

.

قیمت خرید نرخ ترموود ایرانی 

خرید چوب ترموود ایرانی به دلیل کمبود مواد اولیه تولید از روسیه وارد میشود و به دلیل نوسانات روز به روز نرخ ارزی نرخ آن کمی کاهش و افزایش میابد.

اما درکل قیمت آن تا حدودی بستگی به نوعیت ترموود نیز دارد .

چوب ترموود ایرانی گرید درجه

چوب ترمووود ایرانی گرید درجه

چوب ترموود ایرانی  گرید درجه

چرا ترموود ایرانی در سه گرید درجه تولید میشود که هر کدام آن قیمت متفاوتی دارد.

خرید چوب ترموود ظفر از کیا وود

مجموعه کیاوود بزرگترین وارده کننده انواع چوب ترموو و چوب ترموود از کمپنی های معتبر دنیا ، با سابقه طولانی و درخشان علاوه بر اینکه در زمینه اجراء چوب ترمو و رنگ آمیزی چوب ترموود تجربیات فراوانی در این عرصه داشته ، قصد دارد تا تمامی تجربیات خود را در اختیار مشتریان عزیز و ساکنان محله اختیاریه شهر تهران  قرار دهد . و همیشه تلاش داشته با ارائه خدماتی باکیفیت بالا و قیمت متناسبتر از بازارها رضایت خاطر و اطمینان مشتریان  را جلب کند.

همچنین این مجموعه در زمینه خرید و فروش و نرخ چوب های ترموود و طراحی نمای ساختمان های شما ساکنان اختیاریه  شهر تهران و مشتریان عزیز قرار دارد.

پس لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل کنید و از پاسخ دهی به سوالات تان از نکته نظرات آنها هم مستفید شوید.

021-26857232                                021-26857114                              09122063481

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *