خرید تایل ترموود - نصب تایل ترموود - قیمت تایل چوبی - تایل ترموود چیست - چوب ترمو

خرید تایل ترموود

خرید تایل ترموود

در این مقاله میخواهیم راجع به خرید تایل ترموود موضات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چوب ترموود یکی از مواد و منبع بسیار ارزشندی است که استفاه از ان در واقع زمان زیادی نمیگذرد اما چوب درختان که به عنوان مواد اولیه این محصولات بشمار میرود کاربردی چندین هزار ساله دارد که با آثار و اشیاء به دست امده از زمان های بسیار قدیم ثابت شده که در کاربرد چوب به بیش از 10000 سال قبل از میلاد نیز رواج داشته که تقریبا از زمان انسانهای اولیه نشعت میگیرد.

و با وجود انکه انسانهای اولیه زندگی خودشان را از غار نشینی شروع کردند اما در بسیاری از موارد دیده شده که از انواع چوب درختان جهت ساخت کلبه هایشان و اشیاءی مانند نیزه و امثال ان نیز کشف شده که نشان دهنده ان است که از این وسایل جهت شکار حیوانات و دفاع از خودشان در برابر دشمنان شان مورد کاربرقرار میدادند.

اما امروزه با پیشرفت در عرصه های علم و صنعت و تکنالوژی باعث شده تا روشهای کاربردی نوین جایگذین روشهای گذشته شود، حتی تغییراتی در ساختار چوب نیز ایجاد شده که از چوب های بسیار ساده و معمولی توانستند یک نوع چوبی با مقاومت بالاتر و مستحکمتر تولید کنند که از ان در بخشهای بسیار مهم و ارزشمندی بکار ببرند.

که به دلیل برخورداری این محصولات از خصوصیات ارزشمندی که دارد باعث شده تا این محصولات رشد و پیشرفت روز افزونی را داشته باشد.

و همه روزه به میزان علاقمندان و کاربران این محصولات افزوده شود. که این موضوع نیز دلیلی بر این شده که کشورهای در حال توسعه و کشورهایی که از جنگلات انبوه برخوردار هستند در این راستا فعالیتهای خودشان را شروع کنند.

و انواع چوب ترمووود را در ابعاد و اندازه های مختلفی تهیه و تولید نمایند. که از این میان به تولیدات چوب ترموود کشورهای اروپایی و امریکایی ، چوب ترمووود خارجی نامیده میشود.

و نوع دیگر انها نیز چوب ترمو ایرانی و فنلاندی میباشد که از بهترین این محصولات نیز چوب ترموود فنلاندی میباشد. این در حالیست که کشور فنلاند یکی از با سابقه ترین کشور در راستای تولید انواع چوب ترموود میباشد که دارای 90 سال تجربه را در این زمینه دارد.

و همینطور محصولات چوب ترموود برای اولین بار نیز در این کشور تهیه و تولید شده است. که به دلیل برخوردار فنلاند از جنگلات انبوه درختان کاج و صنوبر میباشد که مرغوبترین درختان برای ساخت و تولید انواع چوب ترمو بشمار میرود.

که مرغوبیت چوب درختان جنگلات فنلاند به دلیل برخورداری این کشور از آب و هوا مساعد ، خاک حاصلخیز و اقلیمی مطلوب میباشد که با کاشت نهال های بسیار جوان و تازه در زمان بسیار کم این نهال ها به رشد و نمو رسیده و این امر باعث جایگذین درختانی میشود که جهت ساخت ترموود قطع و از بین میروند.

و در کل باعث ایجاد یک چرخه تولیدی در این کشور میشود که یک صنعت بسیار عظیمی را در سراسر دنیا ایجاد کرده است. که صنایع زیادی را نیز تحت حمایت خود قرار میدهد.

و لازم است بدانید که چوب ترمووود از خواص و ویژگیهای بسیار زیادی برخوردار میباشد. که یکی از این خصوصیات که بسیار ارزشمند و بارز میباشد وجود عایق محافظتی بسیار عالی در برابر آلودگی های صوتی میباشد.

 

برخورداری چوب ترمود از خصوصیات عایق آلودگی های صوتی

چوب یکی از مواد و منبع بسیار مهمی میباشد که از ان در بخش های بسیار مهمی بکار میرود. و یکی از خصوصیاتی که دارد این است که دربرابر آلودگی های صوتی که ترافیک خودروها و سر و صدای ناشی از ان بوجود می آید بسیار مفید میباشد.

طوری که با بکار گیری از این مواد در ساخت و طراحی های منازل هیچ گونه سر صدا به داخل خانه و از خانه به بیرون درج نمیشود.

و به این دلیل که چوب درختان در حالت عادی خود به دلیل برخورداری از مواد و املاحی که به صورت طبیعی در ان وجود دارد برخوردار میباشد و با تجذیه پذیری این مواد باعث میشود.

تا تمامی مواد و املاح چوب گرفته شده و موجب میشود تا بافتهای ان که هر کدام از این بافت ها نشان دهنده یک سال عمری در چوب میباشد به جای مواد گرفته شده جایگذین شده و حجم چوب کم و به صورت فشرده شده و به صورت یک ماده کاملا عایق تبدیل میشود، و در نتیجه هیچ گونه صدا و یا امواج صوتی از ان عبور نمیکند.

و با بکار گیری از این محصولات به زندگی خودتان ارامش و اسایش کامل را به ارمغان خواهید اورد.

از جمله مواد و خواص ارزنده دیگر ان وجود زیبایی در چوب ترموود میباشد که یکی از عامل اصلی در رشد و پیشرفت و همچنین عامل اساسی در افزایش علاقمندان و مشتریان این محصولات میباشد.

زیبایی ترموود

چوب ترموود چه بعد و چه قبل از فرایند تبدیل به چوب ترمود از میزان زیبایی خارق العاده ای برخوردار بوده است . که این امر با تبدیل شدن چوب معمولی به چوب ترمود از خواص منحصر بفردی برخوردار میباشد که از جمله میتوان به میزان زیبایی این محصولات به صورت واضح اشاره داشت.

چوب ترموود به دلیل فرایند تبدیلی رنگ طبیعی ان به صورت قهوه ای روشن و قهوه ای تیره تبدیل میشود. که رنگی بسیار زیبا و با طرواتی میباشد که همین امر نیز دلیلی شده تا علاقمندان زیادی را به خود جلب نماید.

و در کنار این مورد وجود گره های پروانه ای شکل نیز به زیبایی این محصولات زیبایی طبیعی افزوده میشود که در واقع از چوب ترموود یک شی بسیار زیبا میسازد که کاربرد ان در محوطه های منازل باعث ایجاد شادابی و نشاط در روح و روان انسان میشود.

خرید تایل ترموود

جهت کسب اطلاع بیشتر در رابطه با خرید تایل ترموود ( خرید رنگ ترموود ، چوب ترموود، ترموود ایرانی  ، ترمود فنلاندی، نصب و اجرای ترمووود ) همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

تماس با ما : 09122063481 | 26857232 | 26857114

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *