تایل ترموود چیست - تایل کف ترموود - تایل ترموود قیمت - موزاییک طرح ترموود

تایل کف ترموود

تایل کف ترموود

در این مقاله میخواهیم راجع به تایل کف ترموود موضوعات جالبی را بریتان ارائه نماییم ، که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید

اما امروز دیگر با تغییرات و وجود علم و فن آوری نوین و دستگاه های پیشرفته محققان از این سرمایه طبیعی و نعمت خدا دادی به نوع میکانیزم و بسیار پیشرفته ای از ترموود استفاده و بکار میگیرند .

و برای اینکه از چوب به نحوه احسنت استفاده کنند ابتدا به فکر تجذیه و اصلاح چوب افتادن با بتوانند با ایجاد تغییرات در ساختار چوب ترموود حد اکثر استفاده ها را در زمینه های مختلف از این محصول داشته باشند .

برای همین یک نوع چوب را که از درختان کاج و صنوبر به دست میاید با دستگاهها و کوره های مختص و بدون بکار گیری از کمترین مواد شیمیایی با قرار دادن چوب در دمای بالا و وارد نمودن فشار زیاد به ساختار و جدا های داخلی آن توانستند تمامی ناخالطیهای آن را تجذیه نموده و  نتیجه حاصله از این فرایند را تهیه و تولید چوب ترموود نامیدند .

اجرای پروژه کاری ترموود

نحوه بکار گیری از چوب ترمو برای ساختن یک‌محوطه

برای ساختن و طراحی دیوار ها در ساختمان ابتدا محوطه توسط اشخاص مجرب و کار ورزیده محیط آن متراژ شده و دیوار ها و اطراف پنجره ها را با یک نوع پروفایل فلزی قالب بندی نموده و قالب ها را با پیچ های مخصوص به دیوار ها متصل کرده و بعد از آن از یک نوع چوب روسی که از مقاومت زیادی نیز برخوردار است برای نصب روی قالب های فلزی به اندازه های چوب های ترموود بسته بندی میشود .

و بعد از آن ترموود ها با کمک کلپ ها و پیچ های مخصوص به این کار در محوطه ها به صورت یک نواخت نصب میشود .

که در نهایت یک دیواری از چوب ترمووود تشکیل میشود .

 

کاربردهای چوب ترموود

چوب ترموود به دلیل به دست آوردن شهرت و همچنین امتحان خوبی که داده است ، امروزه جایگزین بسیاری از مواد و مصالح ساختمانی دیگر ی مثل سنگ‌و فلزات و شیشه و همچنین الکوبان که زمانی از این نوع فلز برای طراحی و نماهای ساختمان ها و دفتری و شرکت ها مورد استفاده قرار میگیرفت شده است .

و از آن در ساخت خانه های ویلایی و نمای ساختمانها

و شرکت ها .

برای ساخت نرده ها و را پله ها

برای ساخت کف و کفپوش ها

برای ساخت استخرها و سوناها

برای ساخت کلبه ها و خانه های جنگلی

برای ساخت قهوه خانه ها و محوطه های سنتی و هتل ها

برای ساخت میز نیمکت و نمای داخلی دفاتر کاری

برای ساخت و طراحی پارک ها و محوطه های تفریحی .

برای ساخت یالاچیق

برای ساخت سقف و سقف پوشها

برای ساخت صنایع دستی و صنعتی .

و برای ساخت بسیاری از این قبیل موارد مورد استفاده و بهرهمندی قرار می‌گیرد .

نحوه اجرای کاربرد چوب ترموود

برای ساختن و طراحی های داخلی منزل ابتدا باید طراحی و رنگ مورد نظر خود را نقشه کشی کرده تا قبل از استفاده و به کارگیری از چوب ترموود و یا رنگ آن طرح مورد نظرمان را مشاهده کنیم که آیا مورد پسند و سلیقه ما هست یا خیر .

و بعد از آن میتوانیم با بکارگیری ترموود طرح خویش را پیاده کنیم

برای مثال از لوازم اشپزخانه قفصه ها و میز غذا خوری و صندلی ها را از این نوع چوب ترموود بسازیم .

برای طراحی دیوار ها به ارتفاع یک متری از چوب ترموود بکار بگیرید و همینطور برای میز ها وصندلی ها و مبل های راحتی قاب های عکس از این قبل مورد استفاده قرار دهیم و در نهایت کار که از اهمیت خواصی برخوردار است اینکه انتخاب رنگ ها متناسب با رنگ دیوار ها و لوازم اطراف آن را در نظر داشته باشیم . تا یک محیط ارام بخش و زیبایی را طراحی و ساخته باشیم .

تفاوت چوب نمای با چوب نمای متفرقه

چوب نما ترموود با برخورداری از بهترین و مدرنترین دستگاههای پیشرفته در عرصه ساخت و تولید یکی از بهترین نوع چوب نما در داخل کشور میباشد.

که دارای خواص و ویژگیهای خواصی از جمله دارای گره های پروانه ای و گره گرد میباشد که این نوع نقش و نگار به زیبایی و طراوت چوب نما افزایش خواصی بخشیده است .

همچنین به دلیل تکامل فرایند این نوع محصولات با دستگاه های کاملا پیشرفت میزان کیفیت و استحکام آن نیز نسبت به دیگر چوب ترموود بیشتر بوده و حتی قادر به رقابت با چوب های ترموود خارجی و چوب های نما ترموود متفرقه نیز میباشد .

با پیشرفت علم و فن آوری در عرصه های صنعت ساختمان سازی و معماری استفاده از این محصولات نیز تغییر کرده و بسیار مدرن شده طوری که محققان در صدد این امر برامدند که نوعی چوب ابداع کنند که از  حجم و وزن کم و در حین حال از میزان مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشد.

و با تحقیقات و پژوهشی که محققان ایرانی انجام دادن توانستند چوب ترموود ایرانی را تهیه و تولید کنند.

که این نوع چوب یکی از مشهورترین و معتبرترین نوع چوب ترموود در سراسر ایران  میباشد.

که از خواص بسیار ارزنده ای برخوردار میباشد

مانند :

عایق خوب برای حفظ گرما و سرما

حجم وزن کم و سبک بودن

تمیز بودن در هنگام اجرای کار

حمل و نقل آسان و راحت

برخورداری از رنگ و طراوت طبیعی

برخورداری از ابعاد و اندازه های متفاوت

کاربرد و کارایی مفید

محافظ حرارتی گرما و سرما

و همچنین از انواع الوارهای چوب ترموود می‌توان به راحتی انواع تایل ترموود را ساخت که کاربرد تایل ترموود در کف پوش ها و دیوار پوشها بسیار کاربرد دارد.

تایل کف ترموود

جهت کسب اطلاع بیشتر در رابطه با تایل کف ترموود ( خرید چوب ترموود، رنگ ترموود ، ترموود ایرانی ، ترمود فنلاندی، نصب و اجرای ترمو )همین اکنون میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید .

تماس با ما : 09122063481 | 26857232 | 26857114

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *