روغن ترموود - روغن چوب ترمو - کیا وود - روغن چوب ترموود - روغن ترمووود

روغن ترموود

روغن ترموود

در این مقاله میخواهیم راجع به روغن ترموود موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

روغن ترموود یکی از مواد کاربردی در چوب ترموود است که به عبارتی دیگر از گونه های رنگ ترموود پایه روغن نیز بشمار میرود که از خود رنگ بخصوصی ندارد و با تنیرهای روغنی جهت اجرای رنگ رقیق میشود.

که با اینکه تا عمق 2 الی 3 میلی متری در سطح چوب ترموود نفوذ میکند اما از خود هیچ گونه لایه ای از خود بجا نمیگذارد و تمامی سطح ترموود را کاملا میپوشاند و از شفافیت و جلای خارق العاده ای برخوردار میکند.

و الارغم افزایش زیبایی و جلا در چوب ترموود میزان مقاومت در ان را نیز افزایش میبخشد و باعث طول عمر در ترموود میشود.که از خواص ارزنده این نوع روغن ها میباشد.

اما در کل اگر بخواهیم تعریفی از رنگ و روغن داشته باشیم اینکه روغن های ترموود یکی از مواد و عنصری است که تقریبا بعد از تکامل فرایند چوب ترموود روی کار آمده و برای حفظ و نگهداری از سلامت چوب ترموود مورد استفاده و بهرهبری قرار میگیرد.

روغن ترموود از جمله موادی بوده که با گسترش صنعت چوب ترمو و رنگ پیشرفت چشم گیری داشته است که کشورهای زیادی در زمینه تولید و تهیه این نوع روغن های فعالیتهای زیادی داشتند که بسیاری از این محصولات را در بازارهای داخلی و خارجی شاهد هستیم.

.

انواع روغن ترموود

روغن های ترموود مانند رنگها و بسیاری از محصولات تولید شده از انواع و اقسام متنوعی برخوردار میباشد که ساخته شده کشورهای مختلفی میباشد .

و از میزان مقاومت و میزان کیفیت مختلفی برخوردارند و هر کدام از انها مطابق با شرایط اقلیمی و جوی منطقه ای خود را دارد و میتوان گفت که این محصولات مانند محصولات چوب ترموود در بخشهای

  • روغن ترموود ایرانی
  • روغن ترمووود فنلاندی
  • روغن ترمود خارجی

نامبرد که منظور از خارجی محصولاتی هستند که توسط کشورهای مختلف دنیا از جمله کشورهای امریکایی و اروپایی میباشد که به دلیل اینکه با ایران مرز مشترک تجاری و خط مستقیم حمل و نقل ندارد و اجناس وارد شده توسط مرزهای کشور ترکیه وارد کشور میشود را به عبارتی کالاهای و اجناس خارجی مینامند.

.

روغن ترموود - روغن چوب ترمو - کیا وود - روغن چوب ترموود - روغن ترمووود

نحوه اعمال روغن ترموود

جهت اعمال روغن ترموود که تقریبا شبیه اجرای رنگ ترموود  میباشد در ابتدا تمامی سطح کار سمباده زده میشود تا کاملا صاف شود.

و در مرحله بعدی با تمیز نمودن سطح ترموود و عاری ساختن ان از هر گونه گرد و خاک ترموود را اماده اعمال رنگ روغن کنید.

و در مرحله بعدی با وسائل مورد پسند خودتان مانند پیستوله و بورس رنگ و قلطک که بهترین نوع این وسائل بورس رنگ میباشد چرا که موهای بورس ، رنگ دانه ها را به جدارهای ترموود هدایت داده و باعث میشود تا به میزان مقاومت رنگ امیزی تقویت ببخشد.

و بعد از اعمال رنگ امیزی روی کار ان را به مدت 24 ساعت بگذارید تا کاملا خشک شود .

و در مرحله بعدی برای با دوم با دقت تمام سطح ترموود را آغشته به رنگ نمایید و ان را به مدت 24 ساعت بگذارید تا کاملا خشک شود.و در نهایت کار خواهید دید که ترمو رنگ شده توسط روغن ترمووود از جلا و زیبایی خواصی برخوردار شده است.

.

رنگ ترموود ایرانی

محصولات رنگ ترموود ایرانی در بخشهای مختلفی است که در دو بخش به معرفی گرفته میشود.

رنگ ترموود ایرانی پایه اب

رنگ ترمود ایرانی پایه روغن

این محصولات نیز با رشد و پیشرفت صنعت چوب ترمووود افزایش مصرفی زیادی داشته است که علل اصلی این رشد و پیشرفت در میزان کیفیت و همچنین میزان قیمت بسیار مناسب ان است که در دسترس تمامی اقشار جامعه میباشد.

و با اعمال این نوع رنگها از تخریب و فرسایش چوب ترموود در برابر عوامل مخرب مقاومت میکند و در بخشهای مختلفی مانند محوطه ها داخلی و بیرونی ساختمان ها بکار گرفته میشود.

و باعث میشود تا در برابر نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش

در برابر جذب رطوبت و کپک زدگی

مقاومت در  برابر رشد جلبک ها و قارچ ها

هجوم حشرات موذی مانند موریانه ها و سوسک ها

مقاومت دربرابر سایش در کف پوش

و الارغم افزایش سطح زیبایی در ترموود میزان طول عمر ترموود را نیز افزایش میبخشد.

.

قیمت رنگ ترموود

جهت خرید رنگ ترموود میتوانید به دو صورت این امر را انجام دهید.

اول با مراجعه به سایت های فروش رنگ ترمود به صورت کاملا انلاین .

و دوم با مراجعه به بازارهای فروش رنگ ترموود به صورت کاملا حضوری تمامی بازار رنگ را مورد بررسی قرار داده و از تمامی رنگ های موجود در بازار مرغوبترین نوع ان را انتخاب نمایید.

که امر خرید رنگها نیازمند به یک سری معلومات درباره رنگ میباشد که در صورت نداشتن این معلومات میتوانید از کارشناسان این محصولات کمک بگیرید .

و چنانچه خودتان به شخص قصد خرید رنگ را دارید با مراجعه به بازارها فروش رنگ میتوانید نوعی جنس خوب را انتخاب نمایید.

و با استفاده از کاتالوگ هایی که در اختیار شما قرار داده میشود راحت میتوانید نوعی رنگ را انتخاب نمایید که از هماهنگی های لازم را با اشیاء و جسام منزل داشته باشد.

و با اعمال رنگ از طراوت شادابی این نوع از محصولات هم به خودتان و هم به اعضای خانواده مستفید شوید و یک خرید خوب و به یاد ماندی را با ما تجربه کرده باشید.

جهت کسب اطلاع بیشتر در رابطه روغن ترموود ( خرید رنگ و چوب ترموود ، ترموود ایرانی ، ترمود فنلاندی ، نصب و اجرای چوب ترمووو ) همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

09122063481 | 26857232 | 26857114

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *