روغن چوب ترموود - کیاوود - روغن چوب - روغن چوب ترمووود - روغن چوب ترمو

روغن چوب ترموود

روغن چوب ترموود

دراین مقاله میخواهیم راجع به روغن چوب ترموود موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

روغن چوب ترموود از جمله موادی است که برای حفاظت و نگهداری از سلامت چوب ترموود به کار میرود که دارای انواع مختلفی میباشد.

و کشورهای زیادی در ساخت و تولید ان نقش دارد که انواع این محصولات در بازارهای داخلی و خارجی مشاهده میشود این محصولات از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار میباشند که دارای استانداردهای بین المللی نیز میباشد.

روغن ترموود از رنگ و خواصی برخوردار نیست و دقیقا مثل کلیر و سیلر هست ولی دارای یکی سری رنگ دانه ها میباشد که در سطح چوب ترموود نفوذ کرده و باعث ایجاد مقاومت در چوب ترموود میشود که از عوامل مخرب ناشی از نفوذ حشرات موذی و مانند موریانه ها و سوسک ها .

مقاومت دربرابر رطوبت و نم

مقاومت دربرابر رشد جلبک ها و قارچها

مقاومت دربرابر نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش ان

و همین طور الارغم افزایش سطح زیبایی در ترموود باعث افزایش طول عمر در ترموود نیز میشود.

روغن ترموود یکی از مهمترین موادی است که بیشتر در چوب ترمو بکار گرفته شده در محوطه های داخلی مانند کف پوش سقف پوش ، دیوار پوش ، نرده ها ، میز وصندلی ، درب و پنجره بکار میرود که در دید چشم میباشد که از زیبایی و جلای خواصی نیز برخوردار میباشد.

.

روغن چوب ترموود - کیاوود - روغن چوب - روغن چوب ترمووود - روغن چوب ترمو

رنگ ترموود کیم

رنگ ترموود کیم یکی از معتبرترین و مشهورترین نوع رنگ ترمووود در دنیا میباشد که از خواص و مزایای بسیار زیادی برخوردار میباشد که توسط شرکت بزرگ ( کیم ) تولید میشود .

که از نام مستعار آقای آدولف ویلیهام کیم گرفته شده است که وی طی تحقیق زیاد توانسته نوعی رنگ را با مواد معدنی بسازد که میزان مقاومت ان به مراتب از تمامی رنگ های حال حاظر بیشتر میباشد.

و از انجایی که میدانید مواد معدنی طی قرنها فشار و حرارت به وجود می اید که حالت و خواص اصلی خود را به هیچ وجه از دست نمیدهد.

و از ماندگاری بسیار زیادی برخوردار است همین امر باعث شده تا رنگ ترموود کیم در جایگاه اول تمامی رنگ ها قرار بگیرد این شرکت رنگ سازی الارغم فعالیت در بخش تولید رنگ ترمود در زمینه های دیگر مانند تولید رنگ های اتومبیل ، رنگهای ساختمانی ؛ رنگ های صنعتی و غیر صنعتی نیز فعالیت دارد.

که به بزرگترین شرکت رنگ سازی در دنیا تبدیل شده است، و در کنار این امر در راستای صادرات مواد رنگی به سراسر دنیا به یکی از بزرگترین و شاخص ترین صادر کننده انواع رنگ ها در جهان به شهرت دست یافته است.

این شرکت محصولات رنگی خود را در دو بخش به معرفی گرفته است که

  • رنگ ترموود پایه روغن
  • رنگ ترمووود پایه آب

این در حالیست که در بسیاری از رنگ های ترمود دیگر رنگ در سه دسته تقسیم بندی میشود. که رنگ ترموود پاهی گیاهی به جمع انها افزایش میابد.

قیمت رنگ ترموود کیم

قیمت رنگهای در بازارها به دلیل تنوع در نوعیت رنگها و وجود برندهای متفاوت در انواع آنها قیمت های هر یک از این رنگ های بنابر:

داشتن میزان مقاومت و استحکام لازمه

داشتن میزان بالای چسپندگی که از اهمیت فراوانی حائز اهمیت فراوانی بوده که میزان سطح کیفی رنگ را نیز گویا میباشد.

میزان غلظت و کیفیت و داشتن استانداردهای بین المللی

میزان ترکیبات مواد در ساختار رنگ که این مورد هم در کیفیت و همچنین به دوام آن وابسته بوده است بستگی دارد.

که با درنظر داشت تمامی این موارد میزان قیمت های هر نوع از رنگهای ترموود تعیین و بروارد میشود .

اما در ایران به دلیل وجود شرایط نامناسب اقتصادی و تحریمهای وضع شده از سوی کشورهای اروپایی و امریکایی .

رشد افزایش قیمت های مواد داخلی

افزایش رشد در قیمتهای مواد اولیه و مواد واراتی و مالیات آنها

افزایش رشد در قیمت های ازرهای خارجی از جلمه مواردی میباشد که سد راه مشتریان این محصولات وجود دارد.

اما به خاطر زیبایی بینظیر و حیرت آنگیزی که در رنگ و چوب ترموود میباشد. بازار انواع این نوع محصولات همچنان گرمای خود را حفظ نموده است.

.

رنگ ترموود فنلاندی

رنگ ترموود فنلاندی نیز از جمله رنگهایی است که در صنعت ساخت انواع رنگها سابقه ای طولانی دارد بخصوص در رابطه با رنگ ترموود چرا که کشور فنلاند در زمینه ساخت چوب ترموود دارای 90 سال سابقه طولانی در این راستا را دارد که بعد از ان آغار به ساخت انواع رنگ ترموود کرده که یکی از بهترین نوع رنگ های ترموود ، همین رنگ ترمود فنلاندی بشمار میرود.

رنگ ترمود فنلاندی با انکه از زیر ساخت مواد شیمیایی میباشد اما نحوه ساخت انطوری بوده که کیفیت بسیار خوبی را دارد این رنگ در 78 طیف مختلف میباشد. و در مقایسه با رنگ ترموود کیم تفاوت زیادی ندارد فقط تنهای فرقی در انها دیده میشود این است که رنگ ترموود کیم از زیر ساخت مواد معدنی میباشد که دوام ان بسیار زیاد است ولی رنگ ترموود فنلاندی از زیر ساخت مواد شیمیایی میباشد که دوام و مقاومت رنگ ترموود کیم را ندارد، و با گذشت هر 2 الی 3 سال یک بار نیاز به تعمیر رنگ میباشد.

اما رنگ ترموود کیم قابلیت این را دارد که تا چندین سال بدون تغییر در حال اصلی خود مستحکم و پابرجا باقی بماند.

روغن چوب ترموود

جهت کسب اطلاع بیشتر در رابطه با روغن چوب ترموود ( خرید رنگ و چوب ترمود ، ترموود ایرانی  ، ترمووود فنلاندی ، نصب و اجرای چوب ترموو ) همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

09122063481 | 26857232 | 26857114

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *