روغن چوب ترمو - روغن چوب ترمووود - کیاوود - روغن چوب ترموود - روغن ترمووود

روغن چوب ترمو

روغن چوب ترمو

.

در این مقاله میخواهیم راجع به روغن چوب ترمو موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

.

روغن چوب ترمو یکی از محصولات رنگی چوب ترمو میباشد که انواع مختلفی دارد و جهت رنگ آمیزی و حفاظت از چوب ترموود بکار میرود.

چوب ترموود یکی از مواد ارزشمند و پرکاربردی است که از ان جهت طراحی نمای داخلی و بیرونی ساختمان مورد کاربرد قرار میگیرد و به دلیل خواص و مزایای زیادی که دارد. بسیار زود به رشد و پیشرفت دست یافته است.

که در کنار ان انواع رنگ های ترموود روغن ترموود نیز به رشد و نمو دست پیدا کرده است که رنگ ها در واقع به سه دسته تقسیم بندی میشود.

  • رنگ ترموود  پایه روغن
  • رنگ ترمووود پایه آب
  • رنگ ترمود پایه گیاهی

که یکی نوع رنگ با کیفیت بسیار بالا که از مواد طبیعی تشکیل شده است و از میزان کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار میباشد که به نام رنگ ترموود کیم یاد میشود.

این نوع رنگ یکی از مشهورترین و معتبرترین نوع رنگ در نوع خود میباشد رنگ ترموود کیم از مواد معدنی مانند سیلیکات پتاسیم ، رندرهای معدنی ، کانی ها ، و سنگهای معدنی متشکل شده است.

شرکت رنگ سازی کیم بر خلاف دیگر تولید کنندگان رنگ ترموود محصولات خود را در دو بخش به معرفی گرفته است.

  1. رنگ ترموود کیم پایه آب
  2. رنگ ترموود کیم پایه روغن

.

روغن چوب ترمو - روغن چوب ترمووود - کیاوود - روغن چوب ترموود - روغن ترمووود

تفاوت رنگ ترموود کیم با رنگ های متفرقه

رنگ ترموود کیم یکی از معروفترین و معتبرترین نوع رنگ ترموود میباشد که از شهرت جهانی برخوردار است و همینطور از مواد معدنی بسیار مرغوب تهیه و تولید میشود.

که تقریبا تمامی مردم دنیا و مشتریان ان در سراسر جهان با ویژگیهای این محصولات اشنایی کامل را دارند . رنگ ترموود کیم شامل چندین خواص و مزایا میباشد که یکی از انها این است رنگ کیم از مواد معدنی تشکیل شده و از انجایی که میدانید مواد معدنی طی قرنها فشار به وجود می اید.

و در هیچ گونه شرایطی خواصیت خود را از دست نمیدهد .

که این امر در رنگهای متفرقه طوری میباشد که بسیاری از رنگها ی متفرقه از زیر ساخت مواد شیمیایی تشکیل شده است و با تابش نور خورشید و تغییر وضعیت در اب و هوا خواص اصلی خود را از دست میدهد.

و رنگ اصلی ان از رنگ تیره به رنگ خاکستری مبدل میشود و رنگ های سفید ان نیز به رنگ زرد تبدیل میشود که مسبب این امر نیز مواد شیمیایی هست که در ان بکار میرود و این مواد در برابر گرما و نور خورشید بسیار زود عکس العمل نشان میدهد و تاثیرات خود را به جا میگذارد.و در نتیجه نیاز به تعیر مجدد خواهد داشت.

اما در رنگ ترموود کیم با تمامی این موارد و مشکلات قابلیت این را دارد که در تمامی شرایط اقلیمی و جوی مقاومت کرده و همچنان ثابت و بدون تغییر حالت پابرجا باقی بماند.

از خواص دیگر رنگ ترموود کیم این است که گرچه تا عمق 2 الی 3 میلی در چوب ترموود نفوذ میکند اما از خود لایه ای بجا نمیگذارد. و تمامی سطح چوب ترموود را به صورت کاملا زیبا برجسته میسازد.

.

نحوه اجرای رنگ امیزی چوب ترموود

دز این ارتباط باید ابتدا بنابر نوعیت و جنسیت رنگ و همچنین به شرایط اقلیمی منطقه خودتان توجه داشته باشید که دچار مشکلات نشوید و رنگ انتخاب شده تا باید سازگار با شرایط زیست محیطی باشد.

و در مرحله اول با سمباده تمامی سطح ترموود را با سبماده صاف نمایید و اگر پستی و بلندی نیز مشاهده شد میتوانید از بتونه بکار بگیرید و ان را مسطح نمایید.

و بعد از انجام این فرایند ان را بگذارید تا کاملا خشک شود و بعد از خشک شدن ان را با سمباده نزم صاف نمایید. تا اماده برای رنگ امیزی شود.

و در مرخله بعدی ترموود را تمیز نمایید و اتاق رنگ را عاری از هر گونه گرد و خاکی نمایید .

و در مرحله بعدی با رنگ تدارک دیده شده و توسط وسایل مورد نظرخودتان مانند

  • پیستوله رنگ
  • بورس رنگ
  • قلطک رنگ

که توصیه ما برای شما بورس رنگ میباشد اعمال رنگ را انجام دهید چر اکه موهای بورس تمامی رنگ دانه ها را به جدارها و سلول های ترموود هدایت میبدهد و باعث مقاومت در چوب ترموود میبوشود و بعد از ان تمای سطح ترموود را با رنگ آغشته نماییم و به مدت 24 ساعت ان را بگذرید تا کاملا خشک شود.

و در مرحله بعدی با دقت کاملا برای بار دوم تمامی سطح ترمود را با رنگ آغشته نمایید و ان را به مدت 24 ساعت بگذاردی تا کاملا خشک شود.

و بعد  خواهید دید که چوب ترمو تان برای نصب بروی ترموود اماده میباشد.

.

نحوه نگداری از رنگ چوب ترموود

جهت این امر از قرار دادن مواد و اشیاء سفت و سخت بروی کار ترموود اکیدا خودداری نمایید.

برای داشتن ترموود تمیز ان را با مواد شویند مواد شیمیایی و اسیدی نشویید.

از قرار دادن مواد اشتعال زا روی ترموود جلوگیری نمایید.

و برای تمیز نگه داشتن ترموود ان را با دستمال نمناک تمیز نمایید.

از جذب مواد املاح و آب در سطح ترموود جلوگیری نمایید.

ازقرار گرفتن ترمووود در معرض نور خورشید جلوگیری نمایید ولی در صورت قرار گرفتن میتوانید از مواد نگهدارنده پالیش و جلاسنج استفاده نمایید.که هم به سلامتی ان تاثیر گذار میباشد و هم سطح کیفی ان را افزایش میبخشد.

روغن چوب ترمو

جهت کسب اطلاع بیشتر در رابطه با روغن چوب ترموود ( خرید رنگ ترموود ، ترموود ایرانی ، ترموود فنلاندی ، نصب و اجرا ترمووو ) همین اکنون با کار شناسان ما تماس حاصل نمایید.

09122063481 | 26857232 | 26857114

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *