چوب ترموود سفید - کاتالوگ رنگ ترموود - قیمت رنگ چوب ترموود - قیمت ترموود

چوب ترموود سفید

چوب ترموود سفید

در این مقاله میخواهیم راجع به چوب ترموود سفید موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

یکی از قدیمی ترین مواد و املاحی که امروزه میتوان از ان نام برد انواع چوب درختان میباشد که کاربرد آن نیز به بیش از هزاران سال میرسد.

و یکی از مواد ارزنده در رشد و افزایش جمعیت کنونی بوده است که از زمان های قدیم انسانها اولیه از آن به عنوان یک مواد کاربردی جهت ساخت کلبه ها و سرپناهی برای زندگی استفاده میکردند.

که باعث به وجود امدن تمدنهای کهن شده است. و با به وجود امدن این تمدنهای افزایش و رشد جمعیت بشر آغاز شده مانند کهن ترین تمدن بشری که از زمان مصر باستان بجا مانده که با آثار به دست امده از آن زمان نشان میدهد که کاربرد از چوب به بیش از 10000 سال پیش از میلاد میرسد.

و با انکه چوب یکی از مواد بسیار قدیمی میباشد اما تا کنون و یکی از موادی است که از ان در بخش های بسیار مهمی بکار گرفته میشود.

و با پیشرفت فن آوری های مدرن و تکنالوژی برتر روز کاربردهای جدید نیز جایگذین روشهای کاربردی قدیمی شده است. که حتی یکی سری تغیراتی را در ساختار چوب نیز ایجاد کردند.

که این تغییرات الارغم اینکه در صنعت چوب تغییراتی اساسی را ایجاد کرده بلکه تغییراتی در عرصه صنعت ساخت و ساز نیز ایجاد کرده است.

که این تغییرات در ساختار چوب درختان را فرایند اصلاح پذیری چوب ترموود مینامند. که در کل با روی کار امدن چوب ترمو یک انقلاب عظیمی را در بسیاری از صنایع ایجاد کرده است.

که مهمترین این موضوعات نقش مهم این محصولات میباشد که در اقتصاد بسیاری از کشورهای جهان داشته است. به همین منظور نیز بسیاری از کشورهایی که دارای جنگلات انبوه از درختان سربلفک کشیده ای میباشند.

این محصولات نقش عمده و اساسی را در رشد اقتصادی این کشورهای بازی میکند. چنانچه با صادرات این مواد به سایر کشورهای سرمایه گزافی به تولید کنند های مواد اولیه و چوب ترموود تعلق خواهد گرفت.

که از بزرگترین تولید کنندگان چوب و الوارهای چوب کشورهایی مانند کانادا ، روسیه و امریکا میباشد که سالانه سرمایه هنگفتی را به دست می اورند.

اما در راستای تولید چوب ترموود کشور فنلاند یکی از بزرگترین تولید کننده این محصولات میباشد که الارغم اینکه با تولید ترمووود سالانه نیازهای مردم و مشتریان داخلی خود را براورده میسازد به مقدار زیادی از این محصولات را به کشورهای دیگر صادر میکند.

به همین منظور کشور فنلاندی یک از بزرگترین صادرکنندگان چوب ترموود در دنیا نیز بشمار میرود. که دلیل اصلی ان نیز تولید چوب ترموود با کیفیت از مرغوبترین چوب درختان این کشور صورت میگیرد.

که نحوه ساخت و تولید این محصولات طوریست که مرغوبترین نوع درختان با کیفیت که به رشد و نمو رسیده را انتخاب و با دستگاه های مدرن برش و به داخل حوض ها و رودخانه ها هدایت میشود.

و در ان جا به مدت 3 الی 4 هفته باقی میماند تا تمامی بافت ها و سلولهای چوب درختان کاملا خیس بخورند. و هنگام تجذیه پذیری تمامی این مراحل تولید به نحوه احسنت اجرا شود.

و در مرحله بعدی تمامی این الوارها به صورت کاملا میکانیزم وارد کوره های مختص میشود که در آنجا نیز به دلیل فشار و حرارتی که در برخی مواقع به بیش از 230 درجه میرسد باعث شده تا بدون دخالت هیچ گونه مواد شیمیایی رنگ چوب به صورت طبیعی به شکل قهوه ای تیره تبدیل شود.

و همینطور به مقدار قابل توجهی از مواد و املاح چوب مانند آب و صمغ و مواد معدنی چوب تجذیه شده و باعث میشود تا میزان حجم و وزن چوب کاهش یابد.

در نتیجه به میزان مقاومت و استحکام چوب افزایش می یابد که این فرایند تولیدی را اعمال چوب ترموود مینامند. که به درخواست مشتریان و متقاضیان این محصولات به دو روش ممکن تولید میشود.

چوب ترموود متوسط

در این نوع چوب میزان فشار و حرارتی که بر سطح ترموود وارد میشود به بیش از 115 درجه  میباشد که الارغم افزایش زیبایی این محصولات به میزان مقاومت ان نیز افزایش می یابد.

و رنگ طبیعی ان به شکل قهوه ای روشن تبدیل میشود. که از زیبایی زیادی نیز برخوردار میشود . از ان در بخشهایی مورد کاربرد قرار میگیرد که از حساسیت زیادی برخوردار باشد.

و این محصولات در واقع با زیبایی که دارد توجه اغلب مردم به بخصوص ان دسته از مردمی که در مناطق بسیار سرد سیر زندگی میکنند را به خود جلب کرده است.

.

چوب ترموود شدید

میزان فشار و حرارتی که روی چوب وارد میشود به بیش 230 میرسد که باعث میشود تا رنگ طیبعی ان به شکل زیبایی به رنگ قهوه ای تیره تبدیل شود.

که این امر نیز باعث میشود تا میزان مقاومت و استحکام نیز در این نوع چوب به مراتب از نوع متوسط ان افزایش بیشتری داشته باشد.

که یکی از مشهورترین و معتبرترین نوع چوب ترموود نیز در دنیا محسوب میشود  که مشتریان و کاربران خاص خود را دارد. بخصوص مهندسین و معماران ساخت و ساز که از این نوع محصولات چوب ترموود در بخش های بسیار مهم که در معرض دید عام باشد بکار میبرند.

چوب ترموود فنلاندی به دلیل سابقه ای که در این زمینه دارد و همینطور به دلیل تولید ترموود با کیفیت به یکی از بزرگترین تولید کننده این محصولات در دنیا شناخته شده است.

که از خواص ویژه و ارزنده ان نیز برخورداری از گره هایی به شکل پروانه ای میباشد که اغلب مردم دنیا با ان آشنایی کامل را دارند.

چوب ترموود سفید

جهت کسب اطلاع بیشتر در رابطه با چوب ترموود سفید ( خرید رنگ ترموود ، چوب ترمود، ترموود ایرانی  ، ترمو فنلاندی ، نصب و اجرای چوب ترمووود ) همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

09122074352 | 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *