ترمووود غرب تهران - چوب ترمو قیمت ترموود - خرید ترموود - نمایندگی چوب ترموود

ترمووود غرب تهران

ترمووود غرب تهران

.

در این مقاله میخواهیم راجع به ترمووود غرب تهران موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چوب ترموود

چوب ترموود یکی از مواد ارزشمند و پرکاربردی است که برای اولین با در کشور فنلاند به دلیل برخورداری از جنگلات انبوه درختان کاج و صنوبر بوده که طی شرایط زیست محیط بسیار عالی به رشد و نمو رسیده است.

تهیه و تولید شده این محصولات طولی نکشیده که در تمامی اقسانقاط دنیا به معرفی گرفته شده و باعث شد تا اغلب مردم دنیا با خصوصیات و ویژگیهای این محصولات اشنایی کامل داشته باشند.

که این امر در کاربردها و سطح علاقمندی مردم نیز بسیار تاثیر داشته و کم کم تولیدات این محصولات در کشورهای دیگری که دارای جنگلات انبوه بودن و همینطور از توسعه خوبی در عرصه صنعت داشتند توانستند تا انواع چوب ترموود را تهیه و تولید کند.

که نحوه تولید این نوع جوب ترمو طوری است که مرغوبترین نوع چوب درختان را انتخاب میکنند و توسط دستگاهای بسیار مدرن و میکانیزم برش داده میشود و بعد وارد دریاچه ها و یا رودخانه ها ویا حوض های اب میشود که به مدت 3 الی 4 هفته در اب باقی میماند .

تا کاملا خیس بخورند و تا مواد و املاح و ناخالصی های ان را مانند مواد معدنی و آب و صمغ چوب به راحتی جدا شود و فرایند تبدیل را به راحتی صورت بگیرید.

و بعد از این مرحله چوب خیس خورده را وارد کوره های مختص به تجذیه پذیری میکنند و در انجا با فشار و حرارتی که برخی مواقع به بیش از 230 درجه سانیتگراد میرسد. که این فشار و دما حرارتی باعث میشود تا به میزان قابل توجهی از مواد و املاح چوب مانند صمغ و آب و مواد معدنی ان گرفته شود که این امر بدون دخالت هیچ گونه مواد شیمیایی صورت میگیرد.

که امر موجب میشود تا میزان حجم و وزن چوب کاسته شود و به میزان مقاومت ترمود افزایش یابد. که در نهایت محصول به دست امده از این فرایند را تولید چوب ترمود اصلاح شده مینامند.

این فرایند در واقع به دو روش ممکن صورت میگیرد که بنابر درخواست مشتریان و متقاضیان این محصولات میباشد.

.

چوب ترمو متوسط

دراین روش تولید ترمود فشار و حرارتی که بروی ترموود  وارد میشود در برخی از موارد به بیش از 115 درجه سانتیگراد میرسد که این میزان حرارت در واقع باعث میشود تا میزان مقاومت و رنگ ترمووود به صورت طبیعی و بدون هیچ گونه مواد شیمیایی به رنگ قهوه ای روشن تبدیل شود.

که از این نوع چوب ترمود در واقع در بخش های بسیار مهم و ارزشمندی در نمای داخلی و بیرونی مورد استفاده قرار میگیرد، که به جهت زیبایی و مقاومت بسیار عالی ان مورد توجه علاقمندان و کاربران چوب ترمود در سراسر دنیا واقع شده است.

چوب ترموود از انجایی که خواص و مزایای خارق العاده ای دارد. و اغلب مردم با این محصولات اشنایی کامل را پیدا کردند موجب شده تا رشد و پیشرفت زیادی در میزان علاقمندان و خریداران از این محصولات افزایش یافته و کاربردهای ان روز به روز بیشتر شود.

.

چوب ترمو شدید

جهت تولید ترمود شدید میزان فشار و حرارتی که بروی چوب وارد میشود به بیش از 230 درجه سانتیگراد میرسد، که باعث میشود تا رنگ طبیعی در این نوع ترمود به شکل بسیار زیبایی قهوه ای رنگ تیره تبدیل شود.

این نوع ترمود به دلیل مقاومت و استحکام و همچنین میزان زیبایی فوق العاده ای که دارد باعث شده تا مورد توجه بسیار از علاقمندان و طرفداران به شمول مهندسین و معماران صنعت ساخت و ساز قرار بگیرد.

و از این در محوطه های بسیار ارزشمندی که در دید عام باشد مورد استفاده قرار میگیرد. مانند ساخت انواع کمدها ، میزهای و صندلی غذا خوری ، دیوار پوش ها نمای ها و دکوراسیون منازل مورد کاربرد و بهرهمندی قرار میگیرد.

کاربرد انواع چوب ترمو

کاربرد از چوب در واقع تاریخچه ای دیرینه دارد که از ان در بخش های مهمی استفاده های ارزشمندی شده است. اما امروزه روشهای جدید بکارگیری از چوب که نوع جدید ان را چوب ترموود مینامند جایگذین روش های کهن و قدیمی شده است.

طوری که کاربرد این محصولات به شکل کاملا فراگیر در سراسر دنیا رایج شده است که عامل اصلی این موضوع نیز وجود بسیاری از خاصیتهای منحصر بفرد این محصولات میباشد.

که موادی را که با ان اشاره میکنیم از جمله کاربردهای به سبک جدید از چوب ترمود میباشد.

طراحی انواع کلبه ها و ویلاهای رهایشی و تفریحی جنگلی

طراحی و نمای داخلی و بیروین ساختمان ها

طراحی استخرها ، سونا و جکوزی

طراحی اماکن عمومی مانند پارکهای و فضاهای تفریحی

طراحی نردهها ، راهپله ها و راهروها

طر احی کف پوش ، سقف پوش و دیوار پوش

طراحی آلاچیق ، روف گاردن، پرگولا، تراس و فلاور باکس

طراحی انواع لوازم آشپزخانه و منزل

طراحی انواع مبلمان

طراحی میز و صندلی جهت دیزاین دفاتر کاری

طراحی انواع درب و پنجره

و بسیاری از موارد دیگر که میتوان به راحتی تمام از انواع چوب ترموود استفاده کرد.

.

خرید چوب ترموود

چوب ترموود یکی از مواد بسیار مهم و پرکاربردی است که جهت خریداری و تهیه ان نیازمند به یک سری معلومات در این مورد میباشد که در صورت نداشتن این معلومات میتوانید با کارشناسان این محصولات تمامی حاصل نمایید.

اما چنانچه خودتان قصد خریداری دارید میتوانید این امر را به دو روش ممکن انجام دهید.

یکی به صورت کاملا انلاین و با مراجعه به سایت کیا وود

دوم به صورت کاملا حضوری و با مراجعه به دفتر فروش کیا وود میتوانید با بررسی های کامل یک نوع جنس بسیار مرغوب ان را با در نظر داشت ابعاد و اندازههای ترموود و محوطه های مد نظرتان ان را تهیه و خریداری نمایید..

ترمووود غرب تهران

جهت کسب اطلاع بیشتر در ارتباط با ترمووود غرب تهران ( خرید رنگ ترموود  ، چوب ترموود ، ترموود ایرانی ، چوب ترمو فنلاندی، نصب ترموود و اجرای چوب ترمووود ) همین اکنون میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

09122063481 | 26857232 | 26857114

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *