قیمت ترمووود شاخه ای - قیمت هر متر مربع ترمووود - قیمت چوب ترمو - چوب ترموود

قیمت ترمووود شاخه ای

قیمت ترمووود شاخه ای

.

در این مقاله میخواهیم راجع به قیمت ترمووود شاخه ای موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چوب ترموود

چوب ترموود یکی از مواد و منبع مهم در عرصه ساخت و ساز میباشد که از ان در بخش های بسیار مهمی مانند طراحی نمای داخلی و بیرونی منازل و ساختمان ها مورد کاربرد قرار میگیرد.

جوب ترمو از جمله موادی است که برای اولین با توسط محققان و پژوهشمندان کشور فنلاند تهیه و تولید شده است . که علت ان نیز برخورداری این کشور از منابع سرشار چوب و جنگلات انبوه بوده است.

که امروزه با گذشت بیش از 90 سال از سابقه این کشور در راستای تولید چوب ترموود باعث شده تا به یکی از بزرگترین و شاخصترین تولید کننده انواع چوب ترمود در دنیا نیز شناخته شود.

که محصولات خود را در انواع و اقسام متفاوتی و در ابعاد متغیر به بازارهای مصرفی سطح دنیا عرضه نماید.که به دلیل برخورداری از میزان مقاومت و استحکامی که دارد اغلب مردم استفبال گرمی از این محصولات کردند.

و به دنبال این که افزایش چشم گیری که این محصولات داشت کشورهای در حال توسعه زیادی که دارای جنگلات انبوه بوده اقدام به ساخت انواع چوب ترمود نمایند.

که از این میان کشور ایران یکی از تولید کنندگان این محصولات بوده که با اینکه زمان زیادی از فعالیتهای شان در این راستا نمیگذرد اما با استفاده از محققان و تجربیات کشورهای دیگر چندین نوع از ترموود  را تهیه و تولید کردند.

.

چوب ترموود ایرانی

جهت ساخت و تولید انواع چوب ترمووود ایرانی متاسفانه با کمبود مواد اولیه این محصولات مواجه بود که مقدار زیادی از این مواد لازمه را از کشورهایی مانند گرجستان ، هند، چین، کره جنوبی و روسیه وارد میشود.

که بیشترین مقدار واردات الوارهای چوب از روسیه صورت میگیرد. دلیل اصلی واردات الوارهای چوب از روسیه این است که چوب روسی مقاومترین و مستحکمترین نوع چوب در دنیا بشمار میرود که در بین بسیاری از کشورهای دیگر نیز کاملا شناخته شده میباشد.

که جهت ساخت انواع لوازم منزل و مبلمان و صنعت کاغذ سازی و در نهایت در صنعت چوب ترموود نیز بکارمیرود.

که مهترین این موارد ساخت انواع چوب ترموود ایرانی از این لوارها میباشد. و با اینکه چوب ترمود ایرانی از چوب روسی تهیه تولید میشود اما به دلیل اینکه فرایند تولید ان در داخل اعمال میشود محصول حاصله از این فرایند را چوب ترموود ایرانی مینامند.

.

 

تفاوت ترموود ایرانی با فنلاندی

چوب ترموود فنلاندی یکی از مشهورترین و معتبرترین نوع ترموود در دنیا محسوب میشود که به دارای 90 سال سابقه تولید انواع ترمود میباشد و یک شرکت به صورت عام و تام تمامی مسئوولیتهای ترمود را برعهده گرفته که میزان کیفیت و کوالیتی ان هرزگاهی کنترول میشود.

تا سطح کیفی ترمود فنلاندی دچار تغیرات نشود، که این موضوع باعث شده تا اغلب مردم نیز از محصولات این کشور حمایت های لازم را انجام میدهند.

که درواقع تمامی این مسائل دست به دست داده و از چوب ترموود فنلاندی به عنوان یک سرمایه ملی در این کشور تبدیل کردند. که با تولید انواع ترمود با کیفیت یک انقلاب را در عرصه صنعت ساخت و ساز نیز ایجاد کرده است .به همین منظور از چوب ترموود به عنوان یکی از صنعت پول ساز در این کشور یاد میشود.

اما روند تولید ترموود در ایران متاسفانه با مشکلات کاهش مواد اولیه این محصولات مواجه میباشد که باعث شده تا مقادیر زیادی مواد اولیه از کشور روسیه وارد کشور شود. که هر چه مقدار واردات الوارهای چوب روسی در داخل بیشتر باشد به همان مقدار تولیدات افزایش نشان داده قیمت های یکنواخت میباشد.

و در صورت کمبود مواد اولیه تولیدات کاهش یافته و میزان قیمت آنها نیز افزایش می یابد. اما در کل تفاوت ترموود فنلاندی و ایرانی میزان کیفیت و کوالیتی است که در چوب ترموود فنلاندی به مراتب بیشتر از چوب ترمود ایرانی میباشد.

این روند را از روی کاربرد و مدت زمان گارانتی در این دو محصولات میتوان به سراحت فهمید. چرا که بعد از اعمال چوب ترموود ایرانی به مدت 20 الی 25 سال به مشتریان خود گرانتی بعد از مصرف تعلق میگیرد اما این میزان گرانتی در ترموود فلاندی به بیش از 45 سال میباشد که این موضوع به طور کلی میزان کیفیت و مقاومت و دوام را در ترمود فنلاندی مجسم میسازد.

.

مقاومت چوب ترموود فنلاندی

چوب های در واقع از میزان مقاومت کم یا بیشی برخوردار میباشند که بنابر میزان مقاومت و کارایی ان از این محصولات در بخشهایی که قابلیت دوام و ماندگاری خوبی داشته باشد از ان بکار گرفته میشود.

این موارد هم در چوب های عادی و هم چوب های ترموود صدق میکند، که چوب های درختان معمولی به دلیل اینکه از رطوبت و مواد و املاحی بیشتری نسبت به چوب ترموود دارد در معرض خطر بیشتری جهت تخریب قرار دارد چرا که وجود مواد و ناخالصیها در چوب باعث میشود.

تا خطراتی مانند هجوم حشرات موذی مانند موریانه ها و سوسک ها و باد و باران و برف و همچنین مواردی دیگر که از وجود مواد واملاح باقی مانده در چوب استفاده های لازم را میبرند و به عنوان کی منبغ مغذی از ان مورد استفاده قرار میدهند باعث میشود تا بافتهای داخلی وجداره های چوب تخریب شود.

اما این موضوع در چوب ترموود به دلیل اینکه تمامی مواد و املاح ان از بین رفته و هیچ گونه موادی برای تغذیه موجودات ذربینی وجود ندارد و همچنین رطوبتی نیز وجود ندارد که باعث تخریب ان شود. لزا از چوب ترموود ازمیزان مقاومت بیشتری نسبت به چوب های عادی دارند .

قیمت ترمووود شاخه ای

جهت کسب اطلاع بیشتر در ارتباط با قیمت ترمووود شاخه ای ( خرید رنگ ترموود  ، چوب ترموود ، ترموود ایرانی ، چوب ترمو فنلاندی، نصب ترموود و اجرای چوب ترمووود ) همین اکنون میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

09122063481 | 26857232 | 26857114

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *