قیمت ترموود تراس - ترموود تراس - ترمووود تراس - قیمت چوب ترمو تراس - ترمووود

قیمت ترموود تراس

قیمت ترموود تراس

.

در این مقاله میخواهیم راجع به قیمت ترموود تراس موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چوب ترموود

چوب یکی از قدیمی ترین و کهن ترین مواد و منبع بسیار ارزشمندی است که از درختان جنگلات تهیه و تولید میشود و جهت طراحی نمای داخلی و بیرونی منازل و ساختمان ها بکار میرود.

که به دلیل این که بسیار بصرف تر از بسیاری مواد دیگر بوده کاربرد ان در سراسر دنیا رایج شده است که بسیاری از کشورهایی که دارای جنگلات انبوه از درختان کاج و صنوبر میباشد.

در تولید و ساخت الوارهای چوب فعالیت دارند. اما امروزه یک نوع چوب با کیفیت و مرغوبیت بیشتری طراحی و ساخته شده که قالبیت ان را دارد که با وجود حجم کمی که دارد در بسیاری از موادی که طرح مد نظر نیاز به چوب مقاوم باشد بکار گرفته میشود.

این نوع چوب به برای اولین بار در کشور فنلاند تهیه و تولید شده است که به دلیل اینکه تمامی خواص و مزایای ان به صورت تمامی و کمال به مردم و مشتریان به معرفی گرفته شده استقبال بسیار خوبی از این محصولات صورت گرفته .

که با کاربرد ان در بسیاری از موارد و محوطه ها این محصولات کیفیت خود را به اثبات رسانده و باعث شده تا متقاضیان و درخواست کنندگان از این مواد طبیعی و زیبا افزایش یابد.

طوری که بسیاری از کشورهای دیگر نیز برای پاسخ گویی به نیازمندی های مشتریان و اقشار مردم انواع این محصولات را تهیه و تولید کنند.

که این امر نیز باعث به وجود آمدن انواع جوب ترمو در بازارهای داخلی و خارجی شده است.

که ازانواع این محصولات میتوان به:

چوب ترموود ایرانی ، چوب ترمووود فلاندی، چوب ترمود خارجی اشاره داشت.

.

چوب ترمو ایرانی

چوب ترموود ایرانی یکی از مواد و املاحی است که با انکه به تازگی در بازارهای داخلی کشور امده و به صورت کامل رواج نیافته اما با استفاده از دستگاهها و متخصصان ورزیده توانسته انواع چوب ترموود را تهیه و به بازارهای داخلی ارائه کنند.

اما متاسفانه جهت ساخت انواع این محصولات با مشکلات کمبود مواد اولیه مواجه میباشد که به مقدار بسیارزیادی از این مواد از کشور های مختلفی مانند کره جنوبی ، گرجستان ، چین ، ترکیه و روسیه وارد میشود که بیشترین مقدار این مواد نیز از روسیه وارد میشود.

به این دلیل که یکی از مقاومترین و مستحکم ترین نوع چوب در دنیا الوارهای چوب روسی میباشد. که الارغم کشور ایران به بسیاری از کشورهای همجوار نیز صادر میشود.

اما در برخی از مواد مشکلاتی در روند واردات این محصولات از روسیه رخ میدهد که باعث ایجاد یک تحولات بسیار منفی در روند تولید و قیمت های بازار میگذارد.

که در صورت واردات به شکل انبوه از این مواد تولیدات چوب ترمود ایرانی افزایش یافته و موجودی در بازار نیز بالا میرود، که در نتیجه میزان قیمت چوب ترموود ایرانی با کاهش قیمت مواجه میشود و در دسترس تمامی اقشار جامعه قرار خواهد گرفت.

اما در صورت کمبود واردات این محصولات باعث کندی روند تولید ترمود میشود که موجودی بازارهای داخلی نیز با کاهش و قیمت ان نیز افزایش می یابد.

چوب ترموود ایرانی با انکه از مواد اولیه روسی تهیه  و تولید میشود اما به دلیل اینکه فرایند تولید ان در داخل صورت میگیرد محصول حاصله از این محصولات را به نام چوب ترموود ایرانی مینامند.

.

چوب ترموود خارجی

چوب ترمود خارجی از جمله مواد و املاحی است که در کشورهایی مانند امریکا ، کانادا ، برزیل ، آرژانتین ، آلمان ، اتریش، ترکیه ، مجارستان ، اسلوونی ، فرانسه و انگلستان تولید میشود.

که تمامی این محصولات از کیفیت بسیار بالایی برخورداری میباشد. و از انجا که دو قاره امریکا و اروپا دارای آب و هوای مطلوب و شرایط زیست محیط مساعد و خاک حاصلخیزی که دارد.

باعث شده تا چوب های درختان و جنگلات انبوه موجود در این دو قاره بسیار با کیفیت و مرغوب باشد. که چوب ترموود تولید شده از این درختان نیز از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

اما به دلیل اینکه ایران از سوی این کشورها مورد تحریمات قرار گرفته و خط تجاری و مواصلاتی مستقیمی با این کشورها ندارد ، این محصولات در بازارهای داخلی بسیار کم میباشد.

که این مقدار نیز از طریق مرزهای کشور ترکیه به صورت کالاهای تجاری وارد کشور میشود که مبلغی را به عنوان گمرکی و تکس مالیات بر این محصولات افزایش میابد.

و قیمت تمام شد ان به مراتب از دو الی 3 برابر قیمت میشود. که این امر نشان میدهد که میزان قیمت های چوب ترموود در بازارهای داخلی به مراتب از الوارهای چوب ترمود ایرانی به مراتب قیمت بالایی دارد.

.

چوب ترموود فنلاندی

چوب ترمود فنلاندی یکی از مرغوبترین و مشهورترین نوع ترمووود در دنیا میباشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار میباشد.

و از انجایی که کشور فنلاند سابقه ای بسیار طولانی در راستای تولید انواع چوب ترمود دارد اغلب مردم دنیا با محصولات این کشور آشنایی کامل دارند.

همچنین این محصولات از خصوصیات بسیار ارزشمندی نیز برخوردار  میباشد که نقش و نگارهای بسیار زیبای طبیعی به شکل گره های پروانه ای شکل میباشد.

که در سراسر دینا چوب ترمود فنلاندی را با این خصوصیات میشناسند.

و الارغم این همه با اینکه این کشور مایحتاج خودشان را تهیه و تولید میکند بلکه سالانه به مقدار بسیار زیادی از این محصولات را به کشورهای دیگر نیز صادر میکند.

که از این محصولات در بخش های بسیار منحصر بفردی کارگرفته میشود. و از مزایای دیگر این محصولات برای مشتریان این است که با بکار گیری از چوب ترمود فنلاندی به مدت  40 الی 45 سال گرانتی بعد از مصرف به انها تعلق میگیرد.

قیمت ترموود تراس

جهت کسب اطلاع بیشتر در ارتباط با قیمت ترموود تراس ( خرید رنگ ترموود  ، چوب ترموود ، ترموود ایرانی ، چوب ترمو فنلاندی، نصب ترموود و اجرای چوب ترمووود ) همین اکنون میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

09122074352 | 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *