قیمت ترموود دیوار - ترموود دیوار - چوب ترمو دیوار - ترمووود دیوار - چوب ترمو وود

قیمت ترموود دیوار

قیمت ترموود دیوار

.

در این مقاله میخواهیم راجع به قیمت ترموود دیوار موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چوب ترموود

چوب ترمود یکی از مواد و املاحی است که منبع بسیار خوبی برای ساخت انواع طراحی های نمای داخلی و بیرونی میباشد، که با داشتن خصوصیات بسیار مهم و ارزنده باعث شده تا این محصولات در زمان بسیار کم به رشد و پیشرفت دست یابد.

یکی از علل اصلی در رشد این محصولات در واقع خصوصیات و کاربردهای ان میباشد. که باعث شده تا بسیاری از مردم و مشتریان را به خود جلب کند.

که این امر نیز موجب افزایش علاقمندان به جوب ترمو و محصولات ان شده که از این محصولات بیشتر در کشورهای سرد سیر مورد استفاده قرار میگیرد.

به این جهت که کاربرد چوب ترموود یکی از علت هایی که دارد این است که در هوای سرد زمستان با مصرف انرژی سوخت بسیار کم محوطه های داخلی خانه گرم میشود و به دلیل عایق بودن چوب ترمود این گرما را در خود حفظ میکند.

و کاربرد ان به مراتب از مواد دیگر مانند سنگ و انواع فلزات و شن و ماسه بهتر میباشد ، چرا که کاربرد این محصولات در خانه جهت گرم کردن و حفظ حرارت در بسیار به سختی و مشکل گرم میشود و در صورت گرم شدن هم بسیار زود گرما را دفع میکند، و در واقع نیاز بسیار زیادی به سوخت میباشد.

خصوصیات ارزشمندی موجود در چوب ترموود

چوب ترموود مانند بسیاری از مواد و املاحی دیگر دارای خصوصیات بارزی میباشد که این ویژگیها در چوب ترمود در واقع بسیار نادر و بی نظیر میباشد.

و در واقع وجود همین ویژگیها میباشد که چوب ترموود بسیار زود به رشد و پیشرفت دست یافته است. که باعث شده تا در سراسر دنیا به عنوان یکی از صنعت پول ساز شناخته شود.

صنعتی که امروزه ناجی صنایع بسیاری مانند صنعت مبلمان ، صنعت چوب ، صنعت کاغذ سازی و از این قبیل موارد را تحت کنترول خود در آورده است.

اما خصوصیان ان نیز از جمله مواردی میباشد که میتوان به شرح ذیل به ان اشاره داشت.

عایق بودن در برابر آلودگی های صوتی

عایق بسیار خوب برای حفظ حرارت گرما و سرما

بصرفه بودن ترموود در تمامی هزینه ها

برخورداری از ابعاد و اندازه های استاندارد.

برخورداری از استانداردهای بین المللی

برخورداری از نقش و نگارهای زیبا و طبیعی

برخورداری از داشتن تنوع در رنگهای زیبای طبیعی

تمیز بودن در هنگام اجرا و نصب ترمو

کاربردها و کارایی متنوع ترمو

وجود انواع محصولات ترمووود

میزان مقاومت و استحکام چوب ترمو

سبک بودن و حجم کم ترموود

جابه جایی راحت و اسان ترمو

حمل و نقل راحت و آسان

زیبایی و طراوت طبیعی

همه از ویژگیهای چوب ترموود میباشد که مهمترین ان نیز عایق بودن در برابر آلودگی های صوتی میباشد.

.

ویژگی عایق آلودگی صوتی در چوب ترمود

چوب یکی از امواد و املاحی است که به دلیل خواص ان بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. که یکی از این خصوصیات بارز عایق در برابر آلودگی های صوتی میباشد.

در واقع چوب از بافت ها و لایه های اسفنجی مانندی تشکیل شده است که هر کدام از بافته های موجود در چوب نشانگر یک سال عمری در چوب میباشد.

به صورت یک لایه دایه ای شکل در چوب موجود میباشد که باعث میشود تا با این لایه ها صدا های ناشی از اشیاء و اجسام را در خود جذب نکند و این امر به این جهت است که چوب در یک ماده کاملا نارسانا میباشد.

که با وجود مواد و املاحی و مقدار آب درون لایه های چوب شاید کمی صدا را منعکس کند، اما با اعمال فرایند تولید چوب معمولی به چوب ترمود باعث میشود تا تمامی بافتها و سلولهای چوب فضای خالی به وجود امده از تجذیه شدن آب و املاح ترموود جایگذین شده و باعث فشرده شدن و حجم کم چوب ترموود شود.

که این فرایند از چوب ترموود یک ماده کاملا نارسانا ساخته و هیچ گونه امواج صوتی در ان نفوذ نخواهد کرد.

.

زیبایی موجود در چوب ترموود

چوب در واقع چه بعد و چه قبل از اعمال فرایند تولید ترموود از میزان زیبایی و طراوت کاملا خارق العاده ای برخوردار میباشد. که به همین دلیل  سال های زیادی هست که از ان به عنوان یکی مواد بسیار منحصر بفرد از ان استفاده میشود.

و همین طور بعد از فرایند تولید که چوب تحت فشار زیاد و حرارت بالا قرار میگیرد که در نتیجه به میزان قابل توجهی تغییرات به رنگ طبیعی ان وارد میشود که در کنار این موضوع نیز الارغم زیبایی در ان به میزان مقاومت و استحکام ان نیز افزایش می یابد.

و اما یکی از خواص دیگر چوب ترموود که برخورداری از نقش نگارها و گره های پروانه ای شکل میباشد. که به این زیبایی افزوده میشود و همینطور مهمترین رکن اساسی که در زیبایی چوب ترموود را مجسم میسازد.

طراح ساخته شده و اتمامی ان میباشد که با مشاهده طرح مد نظرتان از چوب ترموود درواقع یک مواد کاملا زیبا و با طراوت میسازد که با کاربرد این مواد در محوطه های داخلی و بیرونی منازل و ساختمانها باعث میشود .

تا به میزان قابل توجهی از طراوت و شادابی را  به خودتان و اعضای خانواده تان منتقل کند که همیشه در شادابی و نشاط بسر ببرید.

قیمت ترموود دیوار

جهت کسب اطلاع بیشتر در ارتباط با قیمت ترموود دیوار ( خرید رنگ ترموود  ، چوب ترموود ، ترموود ایرانی ، چوب ترمو فنلاندی، نصب ترموود و اجرای چوب ترمووود ) همین اکنون میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

09122063481 | 26857232 | 26857114

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *