قیمت ترموود تایل - تایل اترموود - تایل ترمووود - خرید تایل ترموود - نصب تایل ترموود

قیمت ترموود تایل

قیمت ترموود تایل

در این مقاله میخواهیم راجع به قیمت ترموود تایل موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چوب ترموود یکی از مواد بسیار کارآمد و پرکاربردی است که از ان در بسیاری از موارد مانند ساخت و طراحی نمای داخلی و بیرونی منازل و ساختمان مورد بهره برداری قرار میگیرد.

که البته ساخت این نوع چوب نیازمند به الوارهای چوب درختانی میباشند که از جنگلات به دست امده باشد. و از میزان کیفیت بسیار خوبی برخوردار باشد.

جهت ساخت و تولید انواع چوب ترموود نیاز به مواد اولیه ان است که در واقع این مواد اولیه در بسیاری از کارهای دیگر نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

که سالانه چیزی بالغ بر 2500 میلیارد متر مکعب چوب خام در سراسر دنیا تولید میشود که بیشتر این محصولات متعلق به دو قاره اروپا و امریکا میباشد.

چرا که این دو قاره به دلیل داشتن آب و هوا مناسب ، شرایط اقلیمی مساعد و خاک حاصلخیزی که دارد بیشترین مقدار جنگلات را در خود جای داده است.

که بزرگترین تولید کنندگان این مواد نیز کانادا، روسیه و امریکار میباشد. که از این میزان تولیدات بیشترین مقدار ان مربوط کشور کانادا میباشد که رقمی بالغ بر 31 میلیارد کیلو میباشد.

اما در سالهای گذشته بزرگترین تولید کننده این مواد در دنیا کشور روسیه بوده که در حال حاضر به دلیل بحرانهای روسیه و اوکراین موجود شده تا کانادا رکورد را به نام خود کند.

تولید چوب ترموود راش

جوب ترمو راش یکی از مرغوبترین و معتبرترین نام ترموود در سطح جهان میباشد که به دلیل میزان مقاومت و استحکامی که دارد به یکی از سفت و سخت ترین مواد و املاح در زمینه ساخت ترموود بشمار میرود.

این نوع چوب ترمود از درختان زبان گنجیشک تهیه و تولید میشود و برگ های سوزنی شکلی دارند که عمر برخی از این درختان به بیش از 500 سال میرسد و بلندی این درختان بیشتر از 250 متر بوده است.

درختان زبان گنجیشک از جمله درختانی هستند که در اویل بهار شاخ و برگ ان رشد میکند و در اوخر پایئز نیز برگ های ان ریخته و خشک میشوند.

چوب درختان زبان گنجیشک به دلیل سفت و سخت بودن از ان در ساخت انواع راکت های تنیس روی میز نیز استفاده میشود.

به دلیل این که درختان چوب زبان گنیجیشک عمر  بسیار طولانی دارد باعث شده تا به صورت انبوه این محصولات تولید نمی شود و بیشتر به صورت کاملا سفاورش تولید میشود.

و مانند دیگر درختانی که زود به رشد میرسند نبوده ولی میزان مقاومتی که دارد در حالت معمولی نیز چندین برابر بیشتر از چوب ترمود فنلاندی میباشد.

که در صورت تبدیلی ان به ترموود مقاومت ان بسیار خارق العاده خواهد شد.

فواید ایجاد شیار کشی

چوب ترموود الارغم تمامی داشته هایش و همینطور برخوداری از خواص و مزایایی که دارد، ایجاد شیارهای روی ترموود به خواص ان افزوده میشود.

ایجاد شیار در واقع به چندین دلیل روی ترمود ایجاد میشود که یکی از انها به دلیل ایجاد استحکاک برای جلوگیری از سور خوردن افرای روی چوب ترموود در فصول بارندگی و برف و باران ایجا دمیشود.

یکی نوع دیگر از شیارهای به دلیل تخلیه آب و پس اب از روی چوب ناشی از شتسشو و یا ذوب شدن برف و باردیدن باران شیارهایی روی چوب ترموود ایجاد میشود که عمق ان 5 الی 10 میلی میرسد که باعث میشود تا برف های ذوب شده مسیری را برای تخلیه پیدا کند.

اما یک نوع دیگری از شیارها روی تایل ترموود  ایجاد میشود که در دیوار پوشها بکار میرود که شکل این شیارها بیشتر به اشکال هندسی میباشد.

محدودیت های انواع چوب ترموود

همانطوری که مستحضر نیز هستید و میدانید که چوب ترمووود با وجود داشتن کارایی ها و کاربردهای بسیار متنوع و مختلف در حین حال از یک سری محدویت هایی نیز برخوردار است که بسیار خوب خواهد بود تا شما عزیزان نیز راجع این موضوعات مطالبی را در اخیتار داشته باشید.

برای مثال جهت ساخت آلاچیق و پرگولاها که در واقع قسمت سقف آن از وزنی به مراتب بالاتری برخوردار است.

لزا جهت ساخت این نوع ترموود باید به این موضوع توجه داشته باشید که پایه یکی از مهمترین و اصلی ترین بخش آلاچیق و پرگولا

میباشد . که بنابر میزان وزن سقف آن در برخی موارد دیده شده آلاچیق در شش ظلع دارای پایه بوده و در برخی هم دارای 4 یا 5

پایه که این پایه ها باید به شکل اساسی باید ساخته شود .

پایه ها میتواند از پروفیل های بسیار ضخیم و یا از چوب باشد مهم ان است که باید محکم بوده و تحمل وزن سقف آلاچیق و پرگولای

ساخته شده را داشته باشد که منجر به وقع حوادثی ناگوار نشود.

از دیگر محدودیت های چوب ترمود توجه داشتن به ایجاد شیارهایی که روی ترموود در کف پوش صورت میگیرد باید ضخامت در چوب ترموود به بیش از 26 میلی باشد تا شیارها را روی ان ایجاد نمایید.

که در صورت این کار ضخامت تمامی سطح کار ترموود کاهش یافته و باعث میشود تا شکستگی و یا تخریب در ترموود میشود .

همچنین جهت بکار گیری از ابعاد و اندازه های چوب ترمود توجه داشته باشید. که در هر محوطه سایز متناسب با خود محوط را بکار بگیرید چرا که در غیر این صورت استفاده از سایز نامناسب در ترمود در هر محوطه ای باعث ایجاد اتفاقاتی میشود که جبران آنها به مراتب سخت خواهد بود.

قیمت ترموود تایل

جهت کسب اطلاع بیشتر در ارتباط با قیمت ترموود تایل ( خرید رنگ ترموود  ، چوب ترموود ، ترموود ایرانی ، چوب ترمو فنلاندی، نصب ترموود و اجرای چوب ترمووود ) همین اکنون میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

09122063481 | 26857232 | 26857114

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *