کفپوش ترموود قیمت - کفپوش ترموود - چوب ترمو کف - ترموود کف - ترمووود کف

کفپوش ترموود قیمت

کفپوش ترموود قیمت

.

در این مقاله میخواهیم راجع به کفپوش ترموود قیمت موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چوب ترموود

چوب یکی از مواد و مصالح ساختمانی بشمار میرود که امروزه در بین تمامی اقشار مردم دنیا رایج شده است و کاربردهای بسیار زیادی نیز دارد.

که جهت طراحی نمای داخلی و بیرونی منازل و ساختمانها از ان استفاده میشود، و به دلایل بسیار زیادی جایگذین مواد و املاحی مانند سنگ انواع فلزات و شیشه و اجر نما شده است.

که در گدشته ای نچندان دور از انها به عنوان یکی از مواد و مصالح بسیار مهم در نمای ساختمان بکار میرفت.

از انجایی که چوب در طبیعت اطراف و جنگلات به صورت انبوه موجود میباشد از اینرو جنگلات و درختان از بیش از هزاران سال است که موجود میباشد حتی قبل از نسل بشر که با امدن انسانها اولیه از این مواد موجود در طبیعت به نحوه های متفاوتی بکار گرفته شده است.

و بعدها سبب به وجود امدن تمدن های بزرگی مانند تمدن مصر باستان و از قبیل این موارد شده که مصریان باستان از چوبها در ساخت کلبه های خودشان و همچین برای ساخت تخت های روان و ارابه های کالسته مورد کاربرد قرار میگیرفت.

اما امروزه با رشد و پیشرفت در تمامی عرصه های صنعتی باعث شده تا روش های جدید بکارگیری از انواع چوب درختان جای گذین روشهای قدیمی و باستانی شود.

که مسبب این همه نیز ساخت انواع ماشین الات و ابزار آلات جهت بکارگیری از چوب و همچنین تغییراتی که به زیر ساخت خود چوب درختان ایجاد شده باعث شده تا کاربردهای ان نیز تغیرات چشم گیری داشته باشد.

اما تغییراتی که به چوب وارد شده این است که چوب های عادی درختان که از قطع شدن انها به دست می آید توسط دستگاههای کاملا مدرن و پیشرفته تجذیه شده و به ساختار ان تغیراتی صورت میگیرد که باعث تقویت بخشی به سطح چوب میشود .

که محصول به دست امده را جوب ترمو مینامند.این محصولات امروزه یکی از مهمترین محصولات و فراورده های چوب میباشد. که از ان در بخش های مختلفی بکار میرود.

الاخصوص این محصولات در کشورها و مناطقی که تابستان بسیار سرد و زمستانی طاقت فرسا دارد بیشترین استفاده ها را از چوب ترموود دارند.

چرا که بکار گیری از این مواد باعث شده تا کلبه ها در زمستان با مقدار سوخت بسیار کم در مدت زمان بیشتری گرمای خود را حفظ کند.

اما بکار گیری از مواد دیگر الارغم نیاز به مقدار بیشتر سوخت میباشد گرما را نیز در خود حفظ نمیکنند. و همراه نیازمند به سوخت انرژی میباشد.

.

قیمت چوب ترموود

قیمت چوب ترموود در بازارهای خارجی طوریست که انواع چوب ترمو در بازارها موجود میباشد که هر کدام از این نوع چوب ها توسط یک اتحادیه صنفی لابراتور و تمامی خواص های ان سنجش میشود که از همه مهمتر میزان مقاومت ان میباشد که مطابق با میزان مقاومت و استحکام چوب یک قیمت مناسب تعیین و تثبیت میشود.

که این روند روی تمامی چوب های موجود در بازارهای خارجی اعمال میشود و در کل تمامی چوب ترمود در بازارهای خارجی از یکی قیمت یکسان و یکنواختی برخوردار میباشد، که در ان هیچ تغییراتی صورت نمیگیرد.

اما روند قیمت گذاری در بازارهای داخلی به دین شکل نمی باشد که دلیل اصلی ان نیز اعمال تحریمات از سوی کشورهای اروپایی و امریکایی علیه ایران

افزایش قیمت ارزهای خارجی

افزایش قیمت مواد اولیه وارداتی و مالیتاتها

افزایش تورم در قیمت مواد داخلی

باعث شده تا میزان قیمت چوب ترمو نیر در نابسامانی ها باقی بماند و دائما در حال افزایش میباشد. اما بازهم به دلیل وجود زیبایی و طراوت طبیعی که در این محصولات موجود میباشد باعث شده تا بازارهای چوب ترمود ایرانی همچنان گرما و رونق خود را حفظ نمایید.

تفاوت ترموود ایرانی با فنلاندی

چوب ترموود ایرانی یک از مواد واملاحی است متاسفانه با کمبود مواد اولیه رو به رو بوده است و جهت تولید و ساخت ان نیز شرکت های زیادی در سراسر کشور مشغول به فعالیت در این زمینه هستند.

که بیشتر این شرکت های تولیدی بدون در نظر داشت شرایط استانداردهای بین المللی انواع چوب های ترموود  را تولید میکنند، چرا که مسئوولیت تولید چوب ترمود ایرانی را هیچ نهاد و یا اروگانی بر عهده نگرفته به همین دلیل شرکت های بزرگ و کوچک زیادی در این زمینه فعالیت دارند.

که از لحاظ میزان کیفیت نیز نسبت به ترموود فلاندی در سطح پایینی قرار دارد. یکی از دلایلی که چوب ترموود ایرانی به مراتب از کیفیت پایین تری نسبت به ترمود فنلاندی برخوردار میباشد این است که مواد اولیه ان در داخلی کشور تولید نمی شود و تمامی مقدار مواد لازم از روسیه وارد کشور میشود.

دیگر علت ان پایین بودن سطح دستگاه های تولیدی میباشد که باعث میشود تا فرایند تولید به درستی روی چوب انجام نمیشود.

اما چوب ترمووود فنلاندی یکی از مشهورترین و معتبرترین نوع چوب ترموود در دنیا میباشد که میزان مقاومت واستحکام بسیار بالایی در بین تمامی ترموود های تولید شده در سطح دنیا را دارد.

و یکی از کشورهایی هست که برای اولین با چوب ترموود را تولید کرده است که سابقه ای بیش از 90 سال را دارد. و همیشه مطابق با نرم استاندارد تولیدات شان صورت میگیرد .

و محققان این شرکت همیشه توسط کامپیوترهای مدرن سطح ترموود تولید شده را کنترول میکند تا از میزان کیفیت ان کاسته نشود.

به همین منظور یکی از با کیفیت ترین نوع ترموود در دنیا شناخته شده است .

کفپوش ترموود قیمت

جهت کسب اطلاع بیشتر در ارتباط با کفپوش ترموود قیمت ( خرید رنگ ترموود  ، چوب ترموود ، ترموود ایرانی ، چوب ترمو فنلاندی، نصب ترموود و اجرای چوب ترمووود ) همین اکنون میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

09122063481 | 26857232 | 26857114

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *