تایل ترموود قیمت - قیمت تایل ترموود - نصب تایل ترموود - تایل ترموود چوبی - تایل چوب

تایل ترموود قیمت

تایل ترموود قیمت

.

در این مقاله میخواهیم راجع تایل ترموود قیمت موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چوب ترموود

چوب یکی از مواد و املاح بسیار ارزشمندی است که از ان میتوان در بخشهای بسیارمهم و منحصر بفرد استفاده کرد و از انجایی که قدامت کاربرد از چوب به بیش از 10000 سال قبل از میلاد میرسد اما تا کنون یکی از مواد پرکاربرد در عرصه ساخت و ساز میباشد.

که یکی از مهمترین و طبیعی ترین نوع مواد و املاح ساختمانی بشمار میرود. و نا گفته نماند که از این محصولات در بخشهای بسیار مهم و ارزشندی و بخصوص در مناطق که تابستانی سرد و زمستانی طاقت فرسا دارد، بکار میرود.

که دلیل اصلی ان نیز وجود خواص و مزایای بسیار مهم و ارزشمندی مانند عایق حفاظتی بسیار عالی در برابر حرارت گرما و سرما میباشد.

بکار میرود چرا که امکان مسکونی که از محصولات چوب ساخته شود در سرمای زمستان با انرژی مصرف سوخت بسیار کم تا مدت زمان طولانی گرما را در خود حفظ میکند.

اما در بسیاری از مصالح و مواد ساختمانی دیگر به این شکل نیست و تقریبا در بسیاری از این مناطق مطلقا هیچ کاربردی ندارد. چرا که در هوای سرد مواد و مصالح را به شدت یخ میزند و از بین میرود. و هیچ کارایی نخواهد داشت.

به همین دلیل کارایی ان در کشورهای سرد سیری مانند کانادا ، آمریکا ، روسیه و بسیاری از کشورهای امریکایی و اروپایی به مراتب بیشتر از دیگر کشورها میباشد.

که سالانه به میزان 2500 میلیارد متر مکعب چوب خام در دنیا تولید و به بازارهای جهانی صادر میشود. که از این میان بیشترین مقدار تولیدات ان نیز در کشورهای اروپایی و امریکایی میباشد.

که به دلیل داشتن آب و هوای مساعد ، شرایط اقلیمی بسیار مناسب و خاک حاصلخیز رشد و نمود درختان و جنگلات بسیار زیاد میباشد.

و میزان درامد سالانه از این مقدار تولیدات در سطح دنیا چیزی بالغ بر 170 میلیارد دلار میباشد. که سهم ایران از این میزان کسب درامد بسیار چیز نا چیزی میباشد.یعنی در واقع هیچ گونه فعالیتی در این راستا نداشته و ندارد.

که دلیل عمده و اساسی ان نیز مشکل کمبود مواد اولیه و قطع جنگلات به صورت بی رویه باعث شده تا به مقدار بسیار زیادی از درختان از بین برود.

به همین جهت برای ساخت و تولید انواع محصولات چوب از الوارهای چوب روسی وارداتی در صنعت چوب ایران بکار میگیرند.

.

کاربرد چوب وارداتی از روسیه

الوارهای چوب روسی یکی از مهمترین و بارزشترین مواد و منبع در صنعت چوب ایران میباشد که از ان در بخشهای مختلفی بکار میگیرند.

و همین الوارهای چوب روسی باعث گردش چرخه صنعت چوب ایران میباشد. و از انجایی که انواع چوب ها و الوارهای روسی وارد میشود از هر نوع از این محصولات در بخشهای مختصی بکار میرود.

برای مثال از انواع چوب نراد ساسنا در ساخت لوازم تحریرات و چاپ انواع مجلات و کاغذ های مورد نیاز شرکت های و غیره….

و از انواع دیگر ان در ساخت الوازم منزل و دکوراسیون خانه ها و میز و کمد و کابیینت و بسیاری از این قبیل موارد.

و از یک نوع دیگر ان در ساخت تخت های سه لایه و چوب های ام بی اف که در بسیاری از موارد این نوع چوب های بکار میرود.

.

مقاومت چوب روسی

چوب روسی یکی از مقاومت ترین و پرکاربردترین چوب در دنیا محسوب میشود که سالانه کشور روسیه به مقدار زیادی از ان را به کشورهای مختلف دنیا صادر میکند.

و دلیل عمده ان نیز میزان مقاومت و استحکامی میباشد که این الوارها دارد. از این رو بسیاری از کشورهای دیگر خواهد و علاقمند به محصولات چوب روسی میباشد. که سالانه به میزان 30 میلیارد کیلو چوب صادراتی تولید و به بازارهای سراسر دنیا صادر میکند.

که در سالهای گذشته تولیدات چوب روسی در رده اول دنیا قرار داشته اما به دلیل مشکلات و تنشی که بین کشور روسیه و اکرواین به وجود امد باعث شده که کشور کانادا جایگذین بزرگترین تولید کننده چوب در دنیا شود.

کانادا نیز از جمله کشورهایی است که در تولید و ساخت انواع چوب و مواد خام جهت تهیه و تولید انواع چوب ترموود فعالیتهای زیادی دارد.

.

انواع چوب روسی

کشور روسیه یکی از پهناورترین کشور جهان میباشد که تقریبا مقدار بسیار زیادی از این کشور را جنگلات بسیار انبوه پوشانده شده است. که همه ساله از اویل ماه اردیبهشت ماه کار در این جنگلات جهت تولید چوب آغاز و تا اواخر آذر ماه ادامه دارد.

که بعد از ان به دلیل سرمای بیش از حدی که این مناطق دارد کارگران دست از کار برداشته و دیگر به دلیل سرمای زیادی قادر به کار کردن و تولید چوب نخواهند بود.

از این میان این محصولات انواع خواص دارند که به شرح ذیل میباشد.

چوب نراد

این چوب از جمله چوب های بسیار نرم میباشد که در از درختانی که دارای برگ های سوزنی دارد تولید میشود . و این درختان تقریبا در تمام فصول سال و سرمای و گرما همیشه سر سبز میباشد.

که از چوب این نوع درختان در تولید انواع لوازم آشپزخانه و دیزاین منازل بکار میرود.

چوب ساسنا

این چوب نیز مانند چوب نراد از درختانی هستند که چوب نرم دارد و برگهای ان به صورت سوزنی میباشد. که در بخشهای ساخت انواع کابینت و تخته های سه لایه بکار میرود.

چوب لمبه

این نوع چوب از جمله درختانی است که بافتهای ان به شکل سفید و قرمز رنگ میباشد که بسیار فشرده و مستحکم میباشد. و برای ساخت انواع چوب ترموود بسیار مناسب میباشد.

چوب راش

چوب راش روسی یکی از مهمترین نوع چوب روسی میباشد که از ان در ساخت لوازم تزئینی و از قبیل ساخت انواع مبل و میزهای غذا خوری نیز بکار میرود.

تایل ترموود قیمت

جهت کسب اطلاع بیشتر در ارتباط با تایل ترموود قیمت ( خرید رنگ ترموود  ، چوب ترموود ، ترموود ایرانی ، چوب ترمو فنلاندی، نصب ترموود و اجرای چوب ترمووود ) همین اکنون میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

09122063481 | 26857232 | 26857114

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *