ترمووود دیوار - قیمت ترمووود دیوار - نصب ترموود روی دیوار - قیمت ترمووال

ترمووود دیوار

ترمووود دیوار

.

در این مقاله میخواهیم راجع به ترمووود دیوار موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم که انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

.

چوب یکی از مواد و املاحی می باشد که از دیرباز همراه انسانها بوده و به صورت انبوه در دسترس تمامی مردم قرار داشته که از این محصولات در بخش های مختلفی مورد کاربرد واقع شده است.

و از انجایی که امروزه کاربرد از چوب بستگی به نوع چوب دارد باید توجه داشته اشز الوارهای چوب خام در بخش های منحصر بفرد خودش مورد کاربرد قرار میگیرد، و از چوب های تقویت شده ترموود نیز در بخش های مختلف خودش.

چنانچه مستحضر نیز هستید که از انواع چوب درختان و مواد خام ان در بخش هایی مانند ساخت و تولید کاغذ و نیز بکار میرود که یکی از مهمترین بخش کاربردی از الوارهای چوب میباشد که از کاغذ نیز در تحریرات و چاپ انواع مجلات و روزنامه ها و کتاب استفاده میشود.

که البته این موضوع نیز به مواد خواصی مرتبط میشود که چوب خواصی مواد اولیه ان را تشکیل میدهد. مانند چوب نراد و ساسنا که یکی از چوب های وارداتی از کشور روسیه میباشد.

همینطوراز انواع چوب ترموود باید در بخشهای مربوط به طراحی نمای ساختمانی و ساخت خانه ها و ویلاها بکار گرفت چرا که چوب ترموود یک منبع مهم است که جهت همین امر تهیه و تولید میشود.

که در کل تمامی این نوع الوارهای چوب روسی در واقع یک منبع مهم در راستای صنعت چوب ایرانی محسوب میشود که چرخه صنعت چوب را در ایران به گردش در اورده است. و از انواع چوب روسی در بخش های مهمی نیز بکار گرفته میشود.

.

چوب ترموود ایرانی

چوب ترموود ایرانی یکی از محصولاتی است که به تازگی در بازارهای داخل کشور راه یافته است و که توسط شرکت های بزرگ و کوچک تهیه و تولید میشود.

اما جهت تولید و ساخت انواع چوب ترموود ایرانی با کمبود مواد اولیه ان مواجه میباشد که به همین دلیل نیز سالانه مقدار زیادی از مواد اولیه از کشور های همجوار و همسایه مانند ، ترکیه ، روسیه ، گرجستان ، هند و چین و کره جنوبی صورت میگیرد.

که بیشترین مقدار واردات الوارهای مورد نیاز در صنعت چوب ایران بیشتر از کشور روسیه وارد میشود چرا که الوارهای چوب روسی یکی از مقاومترین و مستحکم ترین نوع الوارهای چوب در دنیا محسوب میشود.

و به تمامی بازارهای سراسر کشور عرضه میگردد. که از این میان تولید این محصولات در واقع در برخی از موارد با مشکلاتی نیز مواجه میشود.

که این مشکلات بیشتر در بخش های واردات این محصولات از کشورهای صادر کننده صورت میگیرد. که در صورت کاهش واردات الوارهای چوب روسی میزان تولیدات چوب ترموود ایرانی کاهش یافته و موجودی بازارها نیز با کمبود مواجه میشود.

که در کل باعث افزایش قیمت های در چوب ترموود ایرانی نیز میشود.

اما با افزایش یافتن واردات این محصولات میزان تولیدا ترموود ایرانی افزایش یافته و میزان موجودی بازارهای داخلی نیز بالا میرود و باعث میشود تا میزان قیمت های ترموود ایرانی در داخل کاهش یافت و در دسترس تمامی اقشار جامعه قرار بگیرد.

چوب ترموود ایرانی با انکه از مواد اولیه روسی تولید میشود اما به دلیل اینکه تمامی فرایند ان در داخل کشور انجام میشود محصولات به دست امده را به نام چوب ترموود ایرانی قلمداد میشود.

و از محصولات چوب ترموود تولید شده در داخل به دلیل این که میزان قیمت بسیار مناسبی دارد در تمامی بخشهای ساختمانی به کار گرفته میشود.

و به همین دلیل نیز روز به روز به علاقمندان چوب ترموود ایرانی در داخل افزایش می یابد.

.

تفاوت الوارهای چوب روسی با ترموود

الوارهای چوب روسی با اینکه یکی از مهترین مواد و املاح و همچنین منبع مهم در صنعت چوب کشور بشمار میرود. اما تفاوت های زیادی بین این محصولات و محصولات چوب تروود فنلاندی میباشد.

چوب ترموود فنلاندی یکی از مرغوبترین و مشهورترین مواد و املاحی ساختمانی بشمار میرود که از خواص و مزایای بسیار زیادی برخوردار میباشد.

و این محصولات طبق شرایط بسیار ایدال تهیه و تولید میشود و هرزگاهی نیز توسط کامپیوترهای مدرن کنترول میشود تا میزان کیفیت و مرغوبیت ان کاهش نیابد.

و در حین حال نیز میزان مقاومت و استحکام چوب ترموود به مراتب تا چندین برابر بیشتر از الوارهای چوب معمولی میباشد که باعث میشود تا در بعد از اعمال بکار گیری و کاربرد ان روی طرح تا چندین سال بدون هیچ گونه مشکلی مقاومت خود را حفظ کند.

و از نفوذ و هجوم حشرات موذی مانند موریانه ها به جدارهای داخلی ان جلوگیری به عمل اورد که این امر نیز به دلیل فشار و حرارتی که روی ان وارد میشود حاصل میشود.

همینطور محققان و پژوهشمندانی که این محصولات را تهیه و تولید میکند با احساس مسئوولیت زیادی این کار را انجام میدهند.

که همین موضوع باعث شده تا روند رشد و پیشرفت در ترموود فنلاندی و محصولات ان شکل تازه ای بخود بگیرد. و همیشه مورد توجه کاربران و علاقمندان خود واقع شده است.

و از همه مهتر اینکه در بخشهایی که از این نوع چوب بکار میرود بسیار خواص و منحصر بفرد میباشد. که میزان قیمت در این نوع محصولات نیز به مراتب از دیگر موارد نیز بیشتر میباشد.

اما الوارهای چوب روسی الارغم داشتن مشکلاتی که در ان وجود دارد بیشتر به صورت مواد خام از ان مورد استفاده قرار میگیرد. مانند بکار گیری از این محصولات در ساخت و تهیه انواع کاغذ و کابینت ، میزهای و صندلی ، مواردی برای آشپزخانه و یا مهترین ان که ساخت همین چوب ترمووود میباشد.

ترمووود دیوار

جهت کسب اطلاع بیشتر در رابطه با چوب ترموود ( خرید رنگ ترموود  ، چوب ترمو ، ترموود ایرانی  ، ترمو فنلاندی ، نصب و اجرای چوب ترموود ) همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

09122063481 | 26857232 | 26857114

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *