قیمت ترمووود در تهران - چوب ترموود تهران - ترمووود غرب تهران - چوب ترمو قیمت

قیمت ترمووود در تهران

قیمت ترمووود در تهران

.

در این مقاله میخواهیم راجع به قیمت ترمووود در تهران موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

.

چوب یکی از مواد و املاحی می باشد که از دیرباز همراه انسانها بوده و به صورت انبوه در دسترس تمامی مردم قرار داشته که از این محصولات در بخش های مختلفی مورد کاربرد واقع شده است.

و از انجایی که امروزه کاربرد از چوب بستگی به نوع چوب دارد باید توجه داشته از الوارهای چوب خام در بخش های منحصر بفرد خودش مورد کاربرد قرار میگیرد.

و از چوب های تقویت شده ترموود نیز در بخش های مختلف خودش.

چنانچه مستحضر نیز هستید که از انواع چوب درختان و مواد خام ان در بخش هایی مانند ساخت و تولید کاغذ و نیز بکار میرود که یکی از مهمترین بخش کاربردی از الوارهای چوب میباشد که از کاغذ نیز در تحریرات و چاپ انواع مجلات و روزنامه ها و کتاب استفاده میشود.

که البته این موضوع نیز به مواد خواصی مرتبط میشود که جوب ترمو خواصی مواد اولیه ان را تشکیل میدهد. مانند چوب نراد و ساسنا که یکی از چوب های وارداتی از کشور روسیه میباشد.

همینطوراز انواع چوب ترموود باید در بخشهای مربوط به طراحی نمای ساختمانی و ساخت خانه ها و ویلاها بکار گرفت چرا که چوب ترموود یک منبع مهم است که جهت همین امر تهیه و تولید میشود.

.

کاربرد چوب نراد روسی

چوب نراد روسی یکی از مواد و منبع چوب بسیار با کیفیت در دنیا محسوب میشود که به دلیل مرغوبیت و کیفیتی که دارد به مقدار زیادی از این محصولات به کشورهای مختلفی برای کاربردهای مختلف صادر میشود.

که این نوع چوب ازیک نوع درخت کاج میباشد که دارای برگ های سوزنی شکل میباشد ، که بسیار نرم و سبک میباشد و از ان در بخشهای مختلفی مانند سقف پوش ها ، دیوار پوشها و کف پوش ها بکار میرود.

چوب نراد به جهت برخورداری از میزان کیفیت مناسبی که دارد مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته است که اسالانه به مقدار زیادی از ان را وارد کشور میکنند.

.

کاربرد چوب ساسنا

چوب ساسنا روسی نیز از جمله موارد دیگر در چوب میباشد که از درختان کاج مانند که دارای برگ های سوزنی شکل میباشد . که طول عمر ان در برخی مواد به بیش از 100 الی 150 سال میرسد و که دارای چوب نرم و سبک است .

و کاربردهای فراوانی دارد که یکی از مهمترین این کاربردها استفاده از این نوع چوب در ساخت انواع مبلمان و چوب های سه لایه و چوب ام بی اف میباشد که جهت ساخت کابینت و از این قبیل موارد مورد کاربرد قرار میگیرد.

.

 

کاربرد چوب یولگا

چوب یولگا نیز از جمله چوبی است که از درختان برگ سوزنی میباشد و دارای رنگ بسیار زیبا و روشنی هست که زیبایی در بسیار حیرت انگیز میباشد.

و از ان در بخشهای بسیار مهم جهت دیکوارسیون منازل و نمای ساختمان بکار میرود. که از چوب نرم و لطف و بافت های درشتی برخوردرار میباشد.

و کاربرد ان نیز در ساخت انواع مبلمان و میز غذا خوری و درب و پنجره میباشد.

.

کاربرد چوب راش روسی

این نوع چوب های از درختان کاملا مقاوم و پر کاربرد میباشد. که از درختان سوزنی شکل تشکلیل شده است که در صنعت مبلمان و ساخت انواع دکوراسیون منازل بکار میرود. که از درختان بلوط به دست میآید. چوب بلوط از جمله مواردی هستند.

که چوب بلوط از میزان مقاومت بیشتری نسبت به چوب کاج و صنوبر را دارا میباشد.

.

کاربرده چوب لمبه

چوب لمبه نیز مانند بسیاری از چوب های دیگر کاربرده های خواصی را دارا میباشد که قابلیت شکل گیری و اتصال توسط کلیپس ها میباشد. و از جمله مواردی هستند که میزان کیفیت و مقاومت در چوب لمبه روسی بسیار بالا میباشد.

و بیشتر به دلیل مقاوم بیش از حد ان جهت زیر ساخت ترموود مورد کاربرد قرار میگیرد. چرا که هم طول عمر در چوب لمبه بسیار بالا میباشد و هم هم به راحتی از جایی به جای دیگر قابل  جابه جایی میباشد.

اما در کنار کاربردهای چوب روسی یک سری تفاوت هایی بین ترموود و چوب روسی میباشد . که این موضوع به شرح ذیل میباشد.

.

تفاوت الوارهای چوب روسی با ترموود

الوارهای چوب روسی با اینکه یکی از مهترین مواد و املاح و همچنین منبع مهم در صنعت چوب کشور بشمار میرود. اما تفاوت های زیادی بین این محصولات و محصولات چوب ترموود فنلاندی میباشد.

چوب ترمووود فنلاندی یکی از مرغوبترین و مشهورترین مواد و املاحی ساختمانی بشمار میرود که از خواص و مزایای بسیار زیادی برخوردار میباشد.

و این محصولات طبق شرایط بسیار ایدال تهیه و تولید میشود و هرزگاهی نیز توسط کامپیوترهای مدرن کنترول میشود تا میزان کیفیت و مرغوبیت ان کاهش نیابد.

همینطور محققان و پژوهشمندانی که این محصولات را تهیه و تولید میکند با احساس مسئوولیت زیادی این کار را انجام میدهند.

که همین موضوع باعث شده تا روند رشد و پیشرفت در ترموود  فنلاندی و محصولات ان شکل تازه ای بخود بگیرد. و همیشه مورد توجه کاربران و علاقمندان خود واقع شده است.

و از همه مهتر اینکه در بخشهایی که از این نوع چوب بکار میرود بسیار خواص و منحصر بفرد میباشد. که میزان قیمت در این نوع محصولات نیز به مراتب از دیگر موارد نیز بیشتر میباشد.

اما الوارهای چوب روسی الارغم داشتن مشکلاتی که در ان وجود دارد بیشتر به صورت مواد خام از ان مورد استفاده قرار میگیرد. مانند بکار گیری از این محصولات در ساخت و تهیه انواع کاغذ و کابینت ، میزهای و صندلی ، مواردی برای آشپزخانه و یا مهترین ان که ساخت همین چوب ترموود میباشد.

قیمت ترمووود در تهران

جهت کسب اطلاع بیشتر در ارتباط با قیمت ترمووود در تهران ( خرید رنگ ترموود  ، چوب ترموود ، ترموود ایرانی ، چوب ترمو فنلاندی، نصب ترموود و اجرای چوب ترمووود ) همین اکنون میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

09122063481 | 26857232 | 26857114

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *