قیمت ترمووود کف - قیمت ترموود کف - چوب ترمو کف - ترموود کف - نصب ترموود کف

قیمت ترمووود کف

قیمت ترمووود کف

.

در این مقاله میخواهیم راجع به قیمت ترمووود کف موضوعات ارزشمندی را خدمت حضور شما برسانیم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چوب ترموود

چوب ترموود یکی از مواد و منبع مهم جهت ساخت و ساز و طراحی نمای داخلی و بیرونی ساختمانی میباشد که یگانه موادی میباشد که استفاده و کاربرد ان قدامت تاریخی دارد.

اما روشهای جدید و بکار گیری از تکنالوژی برتر روز باعث شده تا روشها کاربردی از چوب به نوبه ای تغییر کند که الارغم این موضوع یک نوع یک نوع چوب را محققان و طراحان فنلاندی در دست گرفتند که موجب میشود تا با این روش میزان مقاومت و استحکام در چوب درختان به مراتب افزایش یابد.

که نحوه تولید ان برای اولین بار در کشور فنلاندی صورت گرفته است که دلیل اصلی ان نیز برخورداری این کشور از منابع سرشار طبیعت جنگلات و درختان بسیار مرغوب که در شرایط اقلیمی ، اب و هوا مناسب و خاک حاصلخیز به رشد و نمو رسیده میباشد.

که همین امر نیز موجب شده تا جوب ترمو تولید شده از میزان کیفیت و مرغوبیت در سراسر دنیا از محبوبیت خواصی برخوردار باشند.

که مراحل تولید ان نیز طوری بوده که :

جهت تهیه و تولید چوب ترموود فنلاندی بهترین و مرغوبترین نوع درختان را انتخاب و برش میشود و به مدت 3 الی 4 هفته به صورت کامل در آب های حوض و یا در رود خانه ها نگهداری میشود،تا کاملا تمامی سطح جداره ها و سلول های داخلی چوب خیس بخورند تا هنگام تجذیه پذیری دچار مشکلاتی نشود.

و بعد از ان تمامی الوارها را توسط دستگاههای مدرن و پیشرفته به اندازه ها و ابعاد معینی برش شده و وارد کورههای مختص به امر تولید ترمود میشود.

که در ان جا بدون دخالت هیچ گونه مواد شیمیایی تمامی مواد و املاح چوب مانند آب ، صمغ ، مواد معدنی و موجودات ذربینی ان گرفته میشود که این امر نیز سبب میشود تا میزان حجم و وزن چوب کاهش یافته به میزان مقاومت چوب تا چندین برابر از چوب های معمولی دیگر بالاتر رود.

و در نتیجه محصول حاصله از این فرایند را چوب ترموود مینامند. که این محصولات به دلیل برخورداری از میزان کیفیت و مقاومت و استحکام به بهترین و مشهورترین نوع چوب ترموود در دنیا بشمار میرود.

که تولید این محصولات مطابق با درخواست مشتریان به دو روش ممکن انجام مشود، چوب ترمود متوسط و چوب ترموود شدید

.

تفاوت چوب ترموود متوسط با شدید

چوب ترموود متوسط با ترموود شدید از لحاظ شکل تولیدی و فرایند تولید هیچ نوع فرقی باهم ندارند فقط در نحوه اعمال فشار وحرارت میزان درجه حرارت در این محصولات تغییر میکند.

اما همین مقدار درجه حرارت در واقع باعث میشود تا تغییرات جامعی به ساختارترموود  بیاید، مانند اینکه چوب ترمود متوسط بنابر اینکه میزان فشار و حرارتی که بر سطح ترمو وارد میشود به درخواست مشتریان میباشد.

که در این روش رنگ چوب ترمود به شکل قهوه ای روشن تبدیل میشود و همچنین به دلیل میزان فشار و حرارتی که در برخی مواقع به 115 درجه میرسد باعث میشود تا مقدار کمی از رطوبت و مواد و املاحی ناخالصیهای ان باقی بماند.

که این امر موجب میشود تا میزان مقاومت در این ترمو به مراتب کمتر از مقدار ترمووود شدید باشد.

اما در تولید چوب ترمود شدید فشار حرارتی وارده به سطح چوب به بیش از 230 درجه میرسد. که میزان حرارات بسیار زیادی میباشد. و گاهی نیز باعث سوختیگی یک لایه از چوب نیز میشود.

و رنگ طبیعی ان به شکل قهوه ای تیره تبدیل میشود که الارغم برخوردار شدن از میزان مقاومت بسیار زیادی در برابر عوامل مخرب در چوب ترموود میزان زیبایی و کیفیت ان نیز به مراتب افزایش چشم گیری دارد.

که در واقع مسئله مهم این است که به هر میزانی که رطوبت و مواد املاح چوب از بین برود میزان مقاومت در چوب نیز بیشتر میشود. اما در صورت باقی ماند رطوبت و املاحی ان در چوب بیشتر باشد میزان تخریب و فرسایش ان به مراتب بیشتر خواهد بود و در معرض خطر بیشتر قرار خواهد داشت.

که یکی از مواردی که در تخریب این محصولات نقش دارد موریانه هایی میباشد که از مواد و املاح باقی مانده در چوب به عنوان یک منبع غذایی از ان استفاده میکند.

به همین منظور میزان مقاومت و استحکام در چوب ترموود فنلاندی به مراتب بیشتر از مواد دیگر میباشد.

که از جمله موارد دیگری که توسط شرکت تولید کننده چوب ترموود تولید میشود انواع چوب اش میباشد.

.

چوب ترموود اش

چوب ترموود اش یکی از مشهورترین و معتبرترین نوع ترمود در دنیا محسوب میشود که از درختان سربه فلک کشیده زبان گنجیشک تهیه و تولید میشود این درختان به دلیل طول عمر بسیار زیاد که عمر برخی به بیش از 500 سال میرسد .

چوبی بسیار سفت و سخت دارد که ترموود ان نیز به عنوان چوب های ترموود سخت نامیده میشود. که از خواص و مزایای بسیار زیادی برخوردار میباشد .

و از لحاظ کیفیت و کوالیتی به مرتب بالاتر از چوب ترمود فنلاندی میباشد هر چند ترمود اش نیز از تولیدات فنلاند میباشد اما چوب ترموود کاج و صنوبر به دلیل شهرتی که دارد به نام ترمود فنلاندی مشهور میباشد.

از چوب ترموود اش بیشتر در محوطه های داخلی و بیرونی و همینطور محوطه هایی که بسیار حائز اهمیت و حساس باشد که در دید هم واقع شده باشد بکار گرفته میشود.

این محصولات کیفیتی بیشتر از فنلاندی ترمود ایرانی و ترمود خارجی را دارد که به همین دلیل نیز مقدار قیمت ان به مراتب از همه انها گرانقیمت تر میباشد.

یکی از مواد مهم دیگر را ارتباط با چوب ترموود اش این است که از این نوع موارد بیشتر در ساخت انواع راکت های تنیس روی میز میباشد در کل به صورت کامل با این تولیدات آشنایی دارید.

نکته مهم اینکه چوب ترمود اش به دلیل میزان مقاومت بالایی که دارد در عین حال از قیمت بسیار زیادی نیز برخوردار میباشد که به همین دلیل این محصولات در بازارهای داخلی به صورت بسیار کم موجود میباشد که اغلب به صورت سفارشی ان را تولید میکنند.

قیمت ترمووود کف

جهت کسب اطلاع بیشتر در ارتباط با قیمت ترمووود کف ( خرید رنگ ترموود  ، چوب ترموود ، ترموود ایرانی ، چوب ترمو فنلاندی، نصب ترموود و اجرای چوب ترمووود ) همین اکنون میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

09122063481 | 26857232 | 26857114

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *