رزین ترموود - کیا وود - رزین ترمو - رزین ترمووود - رزین چوب ترمو - رنگ ترموود

رزین ترموود

رزین ترموود

.

د این مقاله میخواهیم راجع به رزین ترموود موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

.

در رابطه با موضوع رزین ترموود باید به عرض برسانیم که رزین ترموود یکی از مواد پرکاربرد در ترموود میباشد و این مواد روی چوب ترموود زده میشود و این مواد باعث ایجاد یک لایه فیلم بروی ترموود میکند که از ترموود در برابر جذب رطوبت و گردش هوای خشک شده را به حد اقل میرساند، و همچنین باعث میشود تا باکتری ها و کپک باقی مانده در ترموود کاملا از بین برود.

و همینطور موجودات زربینی و حشرات موذی را نیز به طور کلی از بین میبرد و باعث میشود که یک لایه بسیار براق و جلادار ایجاد کند.

رنگ ترموود فنلاندی

رنگ ترموود فنلاندی یکی از مواد و عنصری است که انواع و اقسام خواصی دارد و در واقع همزمان با تکامل فرایند تبدیل چوب ترموود روی کار امده که از سطح ترموود در برابر عوامل مخرب نگهداری و مراقبت نماید و همینطور به میزان طول عمر ترموود نیز افزایش دهد.

رنگ ترموود فنلاندی در طیف های مختلفی میباشد که تقریبا در بسیاری از رنگهای دیگر نیز به همین روال میباشد ،

کشور فنلاند در راستای تولید و تهیه این نوع رنگ از سابقه طولانی برخوردار بوده که از مواد بسیار عالی و مرغوب این رنگ را تولید و به بازارهای سراسر دنیا ارسال میکند که به یکی از معتبرترین رنگ ترموود در دنیا نیز مشهور میباشد.

این نوع رنگ در 78 طیف رنگی میباشد که در محوطه های داخلی و بیرونی بکار میرود .

که کاربرد ان مطابق به نوعیت رنگ ان میباشد .

برای مثال از انواع رنگهای ترمود پایه روغن در محوطه های داخلی و نمای کف اتاق ؛ دیوارها سقف ها و میز و صندلی غذا خوری مورد استفاده قرار میگیرد.

و از انواع رنگ ترموود پایه اب نیز بیشتر در محوطه های بیرونی و فضای آزاد مانند کف پیاده روها پارک ها

کف پوش کنار استخرها و غیره ….

.

رزین ترموود - کیا وود - رزین ترمو - رزین ترمووود - رزین چوب ترمو - رنگ ترموود

رنگ ترموود ایرانی

رنگ ترموود ایرانی از دیگر محصولات رنگی میباشد که از مواد بسیار مرغوب و کاملا استاندارد ساخته شده است.

که کیفیت بسیار خوبی دارد و از لحاظ میزان چسپندگی که در تمامی رنگ ها بسیار اهمیت دارد برخوردار میباشد. که زیر ساخت ان از مواد شیمیایی میباشد این محصولات در واقع حاصل تلاشهای محققان ایرانی که با تلاش پشتکار تهیه و تولید شده که با استفاده از فن اوری روز و با استفاده از تجارب کشورهای مطرح در زمینه ساخت رنگ ترموود هستند توانسته نوعی رنگ مرغوب را تولید و به بازارهای مصرف عرضه نماید.

رنگ ترمووود ایرانی در مقایسه با رنگ های فنلاندی تفاوت زیادی ندارد چرا که مواد ترکیباتی ان از یک نوع مواد میباشد اما به دلیل سابقه طولانی کشور فنلاند در زمینه ساخت رنگ محصولات رنگ ترموود فنلاندی به مراتب بالاتر از رنگ ترموود ایرانی میباشد.

رنگ های چوب ترمو در واقع به سه دسته تقسیم بندی میشود.

  • رنگ ترمووود پایه روغن
  • رنگ ترموود پایه آب
  • رنگ ترمود پایه گیاهی

.

رنگ ترموود کیم

رنگ ترمووود کیم یکی از مشهورترین نوع رنگ ترموود میباشد که در واقع از نام مستعار آقای آدولف ویلیهام کیم گرفته شده  است.

که وی توانسته با تحقیقات زیاد نوعی رنگ را از مواد معدنی نشکیل دهد و با ترکیبات پتاسیم سیلیکات، رندرهای معدنی ، کانی های معدنی و سنگهای معدنی تشکیل شده است.

شرکت رنگ ترموود الارغم فعالیتهای ساخت رنگ ترموود در زمینه صادرات این مواد نیز در سراسر دنیای به شهرت چشم گیری دست یافته است.

و همچنین در زمینه ساخت انواع رنگ های اتومبیل رنگ های ترموود رنگ های صنعتی و غیر صنعتی و رنگ های ساختمانی نیز فعالیت زیادی دارد که به مقدار زیادی را سالانه به بازار های مصرفی دنیا ارسال داشته است.

رنگ ترموود کیم محصولات خود را برخلاف رنگ ترموود فنلاندی در دو بخش تقسیم کرده است.

 

رنگ ترموود پایه روغن

رنگ ترموود پایه اب

و

اجرای رنگ ترمووود

در این مورد باید به موازین و شرایط جوی و منطقه خودتان توجه داشته باشید. که و رعایت ان به عبارتی به نفع خودتان خواهد بود.

در ابتدای کار تمامی ترمود را سمباده بزنید. و سطح ان را کاملا صاف نمایید.

و چناچه با پستی و بلندی مواجه شدید میتوانی برای حل این مشکل از بتونه استفاده نمایید.

و بعد از خشک شدن بتونه ان را با سمباده صاف نمایید.

و در مرحله بعدی با تمیز نمودن سطح ترموود و اماده ساخت اتاق رنگ برای اجرای رنگ

و در مرحله بعدی با رنگی که از قبل تدارک دیده شده و توسط وسایل مورد پسند خودتان مانند

پیستوله رنگ

قلطک رنگ

بورس رنگ

که توصیه ما برای شما استفاده از بورس رنگ میباشد چرا که موهای بورس ، رنگ را به جداره ها و سلول های ترموود هدایت داده و باعث میشود تا میزان مقاومت افزایش یابد.

و به مدت 24 ساعت بگذارید تا کاملا خشک شود

و در مرحله بعدی برای بار دوم با دقت تمامی سطح ترموود را با رنگ ترموود آغشته نمایید و به مدت 24 ساعت بگذارید تا کاملا خشک شود.

که در نهایت ترموود رنگ شده اماده نصب بروی کار میباشد که فرایند اعمال رنگ آمیزی تاثیرات مثبتی را در روند ماندگاری چوب ترموود بجا میگذارد.

و در برابر بسیاری از عوامل مخرب که باعث فرسایش در ترموود میشود جلوگیری نماید.

رزین ترموود

جهت کسب اطلاع بیشتر در رابطه ( خرید رنگ و چوب ترمود ، ترموود ایرانی ، ترمووود فنلاندی ، نصب و اجرای رنگ ترموود ، رنگ ترموود چوب ترمووو) همین اکنون با کارشناسان ما تماس نمایید.

09122063481 | 26857232 | 26857114

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *