ابعاد چوب ترمو ایرانی - ترموود ایرانی - قیمت ترموود ایرانی - چوب ترمو ایرانی

ابعاد چوب ترمو ایرانی

ابعاد چوب ترمو ایرانی

.

در این مقاله میخواهیم راجع به ابعاد چوب ترمو ایرانی موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

خرید ترموود

چوب ترموود یکی از مواد و املاحی است که از چوب درختان کاج و صنوبر جنگلات تهیه و تولید میشود و از این مواد زیبای و طبیعی در بخش های بسیار مهمی مانند طراحی نمای داخلی و بیرونی ساختمان ها و ویلا ها مورد کاربرد و استفاده قرار میگیرد.

که یکی از مهمترین و مشهورترین نوع چوب ترموود در دنیا نیز چوب ترموود فنلاندی میباشد که از جنگلات انبوه و مرتفع این کشور به دست می آید.

که این محصولات برای اولین بار نیز در همین کشور تولید شده است و امروزه با بیش از 9 دهه تلاش و کوشش به یکی از مطرحترین تولید کنندگان چوب ترموود در دنیا شناخته شده است.

که با تولید با کیفیت ترین نوع چوب ترموود و عرضه انها به بازارهای مصرفی سراسر دنیا باعث شده تا تمامی مردم دنیا به ویژه اند دسته از مردمی که در نقاط سرد سیر برخی از کشورهایی مانند امریکا و کانادا و روسیه زندگی میکنند نیاز شدید و مبرمی به انواع این نوع محصولات دارند.

چرا که یکی از خصوصیات بارز در چوب ترموود این است که برخلاف تمامی مواد و املاح ساختمانی کمترین میزان حرارت را به مدت زمان طولانی در خود حفظ و نگهداری میکند.

که این امر موجب میشود تا از این نوع مواد ساختمانی در سرزمینی های یخبندانی مانند امریکا و کانادا و مناطقی از روسیه و بخشی اروپا بشمار برود، که از این انوع مواد در صنعت ساختمانی سازی مورد کاربرد خیلی زیادی داشته باشد.

.

ویژگی ترموود

چوب ترموود با اینکه یک مواد کاملا طبیعی و زیبایی است و از ان در بخش های بسیار زیادی نیز مورد استفاده و کاربرد قرار میگیرد از میزان خواص و ویژگیهای زیادی نیز برخودار میباشد.

که یکی گوشه هایی از این خواص و مزایای این محصولات ارزشمندی و زیبا به شرح ذیل میباشد.

عایق بسیار خوب در برابر آلودگی های صوتی

عایق حفاظتی برای حفظ حرارت گرما و سرما

وجود استانداردهای بین المللی

داشتن ابعاد و اندازههای استاندارد

برخورداری از زیبایی و طراوت طبیعی

داشتن نقش و نگارهای بسیار زیبای طبیعی و گرههای پروانه ای شکل

برخورداری از حجم و وزن مناسب و کم

داشتن کارایی و کاربردی بودن در ترمو

داشتن حمل و نقل بسیار راحت و اسان

تمیز بودن در هنگام نصب و اجرای روی کار

برخورداری از میزان مقاومت و استحکام و انعطاف چندین برابر از چوب های معمولی

داشتن تنوع طرحهای و رنگهای

از جمله مواردی هستند که خصوصیات چوب ترموود به شمار میرود ولی با این همه نیز خصوصیات و ویژگیهای چوب ترموود را زمانی به درک کامل ان خواهید رسید که یکی از این طرح را در کنار خودتان داشته باشید.

چرا که با داشتن تمامی این ویژگیهایی که ذکر شده خصوصیات بینظیر دیگری نیز دارد که در واقع میتوان گفت زبان از بیان انها عاجر هست.

.

خواص عایق بودن چوب ترموود در حفظ حرارت گرما و سرما

چوب ترموود یکی از مواد و ارزشمندی است که در طبیعت اطراف ما جود دارد که از بافت ها و سلولهای بسیار نرم و اسفنجی تشکیل شده است و در بین انها نیز یک سری مواد و املاحی دیگری نیز وجود دارد که این سلولها و بافت را که در واقع هر یک از این بافت ها یک سال عمری در چوب درختان محسوب میشود.

که چوب را به شکل دایرههای حلقه ای احاطه کرده است و با اعمال فرایند تجذیه پذیری که روی چوب وارد میشود باعث میشود تا تمامی این بافت و سلول ها به یکدیگر فشرده و مستحکم شود.

و همین امر موجب میشود تا با بکارگیری از این محصولات زیبا و طبیعی در ویلاها و ساختمانهای سطح شهر از نفوذ بسیاری از امواج مانند امواج صوتی که در زندگی امروزی در واقع به دلیل افزایش جمعیت و ترافیک سطح خیابان ها و شهرها به داخل ساختمانها جلوگیری به عمل اورد.

و در کل با اعمال این فرایند از چوب درختان کاملا یک مواد و املاح نارسنا در تمامی بخش ها ساخته میشود. که تمامی امواج رادیویی و صوتی را توسط بافتهای ان دفع و از نفوذ جلوگیری میکند.

با این امر چوب ترموود یک عایق خوب آلودگی های صوتی بشمار میرود. که از جمله خواص ها و مزایای موجود در ان محسوب میشود.

.

خواص و مزایای بصرفه بودن چوب ترموود

چوب ترموود یکی از مواد و املاح ساختمانی است که کاربردی بسیار بصرفتر از تمامی مواد و املاح دیگر دارد. چرا که جهت ساخت و ساز ساختمای از مواد دیگر در کل به مواد زیادی نیاز هست. که هر یک از این مواد برای ساخت یک ساختمان کاملا ضروری و مبرم میباشد. که قیمت های خواص خودشان را دارد.

اما جهت ساخت یک ساختمان با بکار گیری از چوب ترموود در واقع چیز بیش از 90 در صد ان از یک جنس یعنی چوب ترمووود میباشد که مصرف فقط روی کی مواد انجام میشود.

به همین دلیل نیز مصرف ساخت و بکار گیری از چوب ترموود در ساختمان سازی به مراتب به صرفه تر خواهد بود.

که در کنار تمامی این مواد الارغم مستفید شدن از خواص ها و مزایای بیشماری که دارد از زیبایی و طراوت طبیعی ان نیز میتوان مستفید شده و هم به خود و هم به طرافیتان شادابی و نشاط را به ارمغان بیاورید.

ابعاد چوب ترمو ایرانی

جهت کسب اطلاع بیشتر در ارتباط با ابعاد چوب ترمو ایرانی ( خرید رنگ ترموود  ، چوب ترموود ، ترموود ایرانی ، چوب ترمو فنلاندی، نصب ترموود و اجرای چوب ترمووود ) همین اکنون میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

09122063481 | 26857232 | 26857114

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *