اجرای ترموود نما - ضخامت ترموود نما - ابعاد ترموود نما - قیمت ترموود نما - ترموود نما

اجرای ترموود نما

اجرای ترموود نما

در این مقاله میخواهیم راجع به اجرای ترموود نما موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چوب ترمو

چوب ترموود یکی از مهمترین مواد و املاحی است که از ان در بخشهای مهمی مانند طراحی و نمای داخلی و بیرونی مورد استفاده قرار میگیرد.

که به دلیل خصوصیات ارزشمند و مزایای بیشماری که دارد جایگذین بسیاری از مواد و املاحی دیگری مانند سنگ و انواع فلزات و شن و ماسه و شیشه و آجر نما شده است، موادی که در زمانی نچندان دور به عنوان یکی از مطرحترین مواد نیز بشمار میرود.

امروزه یکی از معتبرترین چوب ترموود مربوط فنلاند میباشد که با تولید با کیفیت ترین چوب ترموود یکی از مشهورترین تولید کنندگان چوب ترموود در دنیا محسوب میشود.

و در این زمینه چیز حدود بیش از 90 سال سابقه در ساخت انواع چوب ترموود دارد که با عرضه نمودن انواع این محصولات به بازارهای بین المللی این تجریبات را در خدمت بسیار دیگر از مردم قرار میدهد.

نحوه ساخت این محصولات طوری است که بهترین و مرغوبترین نوع درختان جنگلات را انتخاب میکنند و توسط دستگاه های مدرن و پیشرفته برش داده میشوند.

و در مرحله بعدی به مدت 3 الی  4 هفته در حوض ها و رود خانه ها نگهداری میشود تا به صورت کامل تمامی بافتها و جدارهای چوب خیس بخورند. و در هنگام تجذیه پذیری به هیچ گونه مشکلی مواجه نشوند.

و در مرحله بعدی با فشار و حرارتی که بروی چوب وارد میشود رنگ طبیعی در این چوب ها به شکل باورنکردنی به شکل قهوه های روشن تبذیل میشود.

که بدون دخالت هیچ گونه مواد شیمیایی به مقدر قابل توجهی از مواد و املاح چوب نظیر آب و مواد معدنی  و صمغ ان تجذیه میشود. این امر باعث میشود تا میزان از میزان وزن و حجم چوب کاسته شود و به میزان مقاومت  استحکام چوب افزایش یابد.

که در نهایت محصول حاصله از این فرایند را تولید جوب ترمو مینامند و به دلیل خصوصیات و مزایایی که برخوردار بوده از مشتریان و متقاضیان خواصی برخوردار میباشد.

که مطابق با درخواست انها انواع چوب ترموود تولید میشود. که تولیدات این محصولات به همین دلیل به دو روش ممکن صورت پذیر میباشد.

چوب اصلاح شده ترموود شدید و چوب ترموود اصلاح شده ترموود متوسط

.

چوب ترموود متوسط

در این نوع چوب ترموود به دلیل فشار و حرارتی که روی ان انجام میشود باعث میشود تا میزان رنگ و زیبایی ان به شکل قهوه ای روشن تبدیل شده و میزان مقاومت ان افزایش یابد.

و به دلیل میزان زیبایی و استحکام بسیاری از مشتریان این محصولات بیشتر در محوطه های خواص و منحصر بفرد مورد استفاده و کاربرد قرار میدهند.

.

چوب ترموود شدید

چوب ترموود شدید به دلیل میزان فشار حرارتی که روی چوب وارد میشود باعث شود تا میزان رنگ چوب ترموود به شکل زیبایی به شکل قهوه ای تیره تبدیل شود.

که این فشار و حرارتی در برخی موارد به بیش از 230 درجه میرسد که این میزان حرارت موجب میشود تا مواد و املاح ناخالصیهای بیشتری را تجذیه کند.

که این امر موجب میشود تا میزان مقاومت نیز دران به مراتب از چوب ترموود متوسط بیشتر باشد. و در واقع هرچه مقدار آب و صمغ چوب و مواد معدنی ان بیشتر تجذیه شود میزان مقاومت بیشتر و هرچه رطوبت بیشتر در چوب باقی بماند میزان مقاومت ان کمتر میباشد.

.

قیمت ترموود فنلاندی

چوب ترموود یکی از مواد و منبع بسیار مهمی است که جهت طراحی های داخلی و بیرونی از ان مورد استفاده قرار میگیرد. که این محصولات به دلیل برخورداری از ابعاد و اندازه های مختلف و همچنین  ساخته شده در شرکت های مختلف و دارای تفاوت نسبی در زمینه میزان کیفیت در بازارهای خارجی از میزان قیمت های متفاوتی برخورداری مباشند.

که این امر نیز توسط یک اتحادیه صنفی انجام میپذیرد که در ابتدا تمامی الوارهای چوب ترموود از هر لحاظ لابراتور میشوند.

و بعد از تعیین و سنجش تمامی خواص ها و مزایای ان روی هر یک از چوب های ترمود یک قیمت یکسان و ثابتی را تعیین و تثبیت میشود.

که این قیمت ها به صورت غیر قابل تبدیل میباشد و مشتریان ان نیز به راحتی جنس مورد نظر خود را تهیه  میکند.

اما در بازارهای داخلی این روند به دین شکل نیست و در واقع به علت این ایران از سوی کشورهای اروپایی و امریکایی مورد تحریمات قرار گرفته دلیل اصلی برای اینکه مانع از ورد کالاهای دیگر کشورها از جمله چوب ترموود شده است.

که این روند با افزایش قیمت مواد اولیه در بازارهای داخلی

افزایش رشد در قیمت ارزهای خارجی و رشد تورم در کشور باعث شده تا میزان قیمت چوب ترموود به صورت یکسان نباشد.  و دائما در حال تغییراتی میباشد.

اما به دلیل میزان زیبایی و استحکام و کارایی بودن این محصولات باعث شده تا بسیاری از مشتریان این محصولات توجهی به این موضوع نداشته باشند.

به همین دلیل بازار انواع چوب ترموود در داخل کشور با وجود تمامی مشکلاتی که سر راه کاربران وجود دارد گرم و پر رونق بوده است.

.

خرید چوب ترموود

جهت خریداری از انواع چوب ترموود در واقع برای خرید اسان و راحت و سالم نیازمند به یک سری اطلاعات در رابطه با چوب ترموود میباشد.

که در صورت نداشتن این اطلاعات میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

اما در صورتی که خودتان شخصا قصد خرید از انواع چوب ترموود را دارید شما میتوانید به دو شکل ممکن این امر را انجام دهید.

ابتدا با مراجعه به سایت های فروش ترموود به صورت کاملا انلاین

دوم به صورت کاملا حضوری با مراجعه به مجموعه موگوود میتوانید با کاتالوگ هایی که کارشناسان ما در اختیار شما قرار میدهد میتوانید یک نوع چوب با کیفیت را انتخاب نمایید.

و با خرید بهترین نوع چوب ترمووود و بکارگیری از این محصولات و داشتن یک طرح زیبا و طبیعی یک خرید خوب و به یاد ماندنی را با ما تجربه نمایید.

اجرای ترموود نما

جهت کسب اطلاع بیشتر در ارتباط با اجرای ترموود نما ( خرید رنگ ترموود  ، چوب ترموود ، ترموود ایرانی ، چوب ترمو فنلاندی، نصب ترموود و اجرای چوب ترمووود ) همین اکنون میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

09122063481 | 26857232 | 26857114

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *