نصب چوب ترموود نما - ترموود نما - ترمووود نما - چوب ترمو نما - رنگ ترموود

نصب چوب ترموود نما

نصب چوب ترموود نما

.

در این مقاله میخواهیم راجع به نصب چوب ترموود نما موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چوب ترموود

چوب ترموود یکی از مهمترین و ارزشمندترین مواد و مصالح ساختمانی بوده که به دلیل خصوصیات و مزایای بیشمار آن که یکی  از این خصوصیات طبیعی بودن ان میباشد .

در طراحی نمای داخلی و بیرونی ساختمان ها و ویلا ها مورد استفاده قرار میگیرد.

و با رشد و پیشرفتی که در این عرصه داشته جایگذین بسیاری از مواد مانند سنگ و انواع فلزات و شیشه و شن و ماسه شده است.

که در گذشته ای نچندان دور از انها به عنوان یکی از مواد مطرح در نمای داخلی و بیرونی بکار گرفته میشد.

اما این که جوب ترمو چیست و به دلیل تهیه و تولید شده، راجع به این موضوع باید به عرض برسانیم که این محصولات برای اولین با در کشور فنلاند تهیه و تولید شده .

و یکی از دلیل عمده ان نیز وجود جنگلات انبوه درختان کاج و صنوبر و همچنین شرایط اقلیمی بسیار مطلوب ان بوده که باعث شده تا درختان و نهال های تازه کاشته شده در مدت زمانی کوتاهی به درختان تنومندی تبدیل شود و بیش از حد تصور رشد و نمو داشته باشند.

این موضوع باعث جایگذین بسیار خوبی برای ان دسته از درختانی بشمار میرود که برای تهیه و تولید چوب ترموود قطع شده اند.

و به عبارتی دیگر چرخه اکوسیستم را به گردش در اورد و همین امر مسبب شده تا کم کم رشد تولید ترموود در این کشور افزایش یابد.

تا جایی که امروزه به رشد تولید انبوه رسیده است و از چوب ترموود فنلاندی به عنوان یکی از سرمایه های ملی نیز یاد میشود.

این چوب ها به دلیل مقاومت

استحکام و انعطاف

عایق بودن بسیار عالی در برابر حفظ سرما و گرما

سبک بودن وزن و حجم بسیار کم ان

زیبایی و طبیعی بودن

تنوع در سایز ها و اندازه ها و همچنین رنگ و شکل انها

و همچنین بصرفه بودن و طول عمر بسیار بالایی که دارد.

باعث شده تا این محصولات در سراسر دینا از شهرت بسیار زیادی برخوردار شود.

و به یکی از مهمترین و پول سازترین نوع مواد ومصالح ساختمانی تبدیل شود.

.

تاثیرات چوب ترموود در اقتصاد منطقه ای

چوب یکی از مواد و املاحی است که امروزه پا فراتر از ان چیزی که تصورش را میتوان داشت گذاشته ، چرا که چوب و فراوردهای ان نقش مهمی در اقتصاد بسیاری از کشورها ایفا میکند.

و ان دسته از کشورهایی که دارای چنین منابعی هستندی در واقع هم دارای اقتصاد محکم و قوی هستند و هم اقتصاد جهانی را تا حدی در دست دارند.

و با تولید این مواد به صورت انبوه و صادرات به کشورهایی که فاقد درختان جنگلی و یا توانایی تولید این محصولات را ندارند صادر میکند.

که از امر صادرات این مواد به کشورهای دیگر سرمایه زیادی عاید کشورشان خواهد شد. و همینطور میتوانند با سرمایه گذاری های بیشتر در این زمینه بسیاری از مشکلات و نیازمندی های خودشان را نیز براورده سازند.

کشورهایی مانند کانادا ؛ روسیه و امریکا از جمله 10 برترین تولید کننده چوب و الوارهای چوب در دنیا محسوب میشود که سالانه چیزی بیش از 2500 متر مکعب تولید سالانه جهان میباشد و بیشترین مقدار ان را این سه کشور تولید و به بازارهای بین المللی صادر میکنند.

که تولید سالانه الوارهای چوب در کانادا بالغ بر 31 میلیارد کیلو ، روسیه با 30 میلیارد کیلو و امریکا با 19 میلیارد کیلو اول تا سوم این رده بندی میباشد.

همچنین بیشترین مبلغی که از فروش این محصولات در این کشورهایی  به دست می آید به مراتب بیشتر از دیگر کشورها میباشد . که نقش بسیار حیاطی و مهمی را در این کشور ها ایفا میکند.

که منجر به تقویت بخشی سیستم اقتصادی در تمامی کشور ها توسعه یافته ایجاد میکند. که میتوانند در دیگر بخشها نیز همکاری های مفیدی را داشته باشد.

 

.

علل اصلی در رشد و پیشرفت چوب ترموود و محصولات ان

از انجایی که بسیاری از مردم دنیا به خصوص ان دسته از مردمی که در مناطق سرد سیرد به سر میبرند نیاز شدید به گرما در فصول سرما را دارند.

همین امر موجب شده تا مردم این مناطق از چوب و الوارهای چوب ترموود برای ساخت و ساز خانه های خودشان از این مواد زیبا و طبیعی استفاده کنند.

چرا که یکی از خصوصیات ارزشمندی در چوب موجود میباشد این است که خانه هایی که با این مواد ساخته شده اند در فصول سرمای زمستان با کمترین میزان انرژی سوخت مدت زمان بیشتری گرما را در خود حفظ میکند.

و این خواص در واقع در هیچ یک از مواد و املاح دیگر موجود نیست و خانه هایی که با مواد غیره بنا شدند اغلب همیشه فضایی سرد و برای گرم نگهداشتن ان نیز همواره باید انرژی سوخت ادامه داشته باشد.

و حتی با لحظه ای قطع انرژی سوخت محوطه های  ان به طور سریع سرد و غیر قابل تحمل خواهد شد. از این رو بسیاری از خانه های مردمی که در مناطق سرد سیر میباشند از چوب بوده است.

که این هم موجب افزایش کاربرد از چوب شده و هم باعث رشد و پیشرفت در تهیه و تولید چوب ترمووود در سراسر دنیا ، که علل اصلی در رشد و پیشرفت چوب ترموود و محصولات ان بشمار میرود.

نصب چوب ترموود نما

جهت کسب اطلاع بیشتر در ارتباط با نصب چوب ترموود نما ( خرید رنگ ترموود  ، چوب ترموود ، ترموود ایرانی ، چوب ترمو فنلاندی، نصب ترموود و اجرای چوب ترمووود ) همین اکنون میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

09122063481 | 26857232 | 26857114

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *