خرید ترموود نما - نصب ترموود نما - ابعاد ترموود نما - قیمت چوب ترموود نما - ترموود

خرید ترموود نما

خرید ترموود نما

در این مقاله میخواهیم راجع به خرید ترموود نما موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نمایم که امیدواریم تا اتنهای این مقاله با ما همراه باشید.

چوب ترموود

چوب یکی از مواد و املاحی است که در بین تمامی صنایع موجود در دنیا به عنوان یکی از قدیمی ترین صنعت در دنیا یاد شود و از انجایی که آشیاء و مواردی که زمانهای قدیم به دست امده نشانگر این واقعیت است که کاربرد چوب درختان در واقع به بیش از 10000 سال قدامت دارد.

و یکی از موادی است که انسانهای اولیه از ان برای ساخت کلبه هایی برای زندگی و اشیایی برای شکار حیوانات و همچنین برای دفاع از خود در برابر بسیاری از اوامل دیگر مورد کاربرد قرار گرفته شده است.

اما با این حال امروزه با گذشت بیش از هزاران سال از تاریخچه کاربرد چوب ، این مواد و منبع به عنوان یکی از سرمایه های بسیار مهم در بسیاری از کشورهایی که دارای جنگلات انبوه میباشد بشمار میرود.

که سالانه الارغم تولیدات این محصولات برای براورده ساختن نیازهای جامعه خودشان مقدار زیادی از ان را نیز به کشورهای دیگری نیز صادر کنند.

کشورهایی مانند روسیه ، کانادا و امریکا جزء 10 کشور برترین تولید کنندگان مواد اولیه و چوب میباشد که بیشترین مقدار تولید را در سراسر دنیا از آن خود کرده است.

و از این کشورها به عنوان بزرگترین صادرکنندگان چوب در دنیا یاد میشود. و همین طور به دلیل تولید بهترین مواد با کیفیت نیز از شهرت زیادی برخوردار میباشد که اغلب مردم دنیا بخصوص ان عده از مردمی که در مناطق سرد سیر زندگی میکنند، بیشتر با این محصولات اشنایی دارند.

چرا که چوب یکی از مهمترین مواد کاربردی این مناطق در سرمای زمستان میباشد. که از ان برای ساخت کلبه ها و واحد های مسکونی مورد استفاده قرار میدهند.

دلیل این امر نیز وجود عایق بودن ان در برابر حفاظت حرارت گرما و سرما بسیار کار بردی میباشد. و به غیر از این مواد ، هیچ گونه مواد دیگری برای ساخت کلبه و خانه های مسکونی کاربردی ندارد.

چرا که با بکار گیری از ان در فصول سرمای سال با سوخت انرژی بسیار کم مدت زمان طولانی گرما را در خود حفظ میکند، که هم به زیبایی فضای خانه و هم به صرفه جویی در سوخت انرژی نیز موثر خواهد بود.

یکی از کاربردهای دیگر از این محصولات ساخت انواع چوب ترموود میباشد. که چوبی به مراتب چندین برابر مقاومتر از الوارهای معمولی میباشد.یکی از چوب های ترموود ساخته شده از الوارهای صادراتی چوب ترموود ایرانی میباشد.

چوب ترموود ایرانی

جوب ترمو ایرانی یکی از محصولات بسیار جدیدی است که تازه به بازارهای داخلی قدم گذاشته و با اینکه یک محصول جدید هست به مدت بسیار کمی انقدر مورد توجه قرار گرفته که به عنوان یک صنعت بسیار مهم در این ایران بشمار میرود.

که جهت ساخت و تولید ان متاسفانه با مشکلات کمبود مواد اولیه مواجه میباشد و به همین دلیل به مقدار بسیار زیادی از مواد اولیه مورد نیاز در این صنعت از کشورهایی چون: چین ، هند ، کره جنوبی ، گرجستان و روسیه وارد کشور میشود.

که بیشترین مقدار واردات ازکشور روسیه صورت میگیرد. دلیل این موضوع نیز وجود کیفیت بسیار بالایی است که در الوارهای چوب روسی میباشد.

که الارغم استفاده از این محصولات بسیاری از کشورها همجوار و همسایه نیز در صنعت چوب خود از ان بکار میگیرند. که در بخشهای مختلفی بکار میرود.

اما مشکلی نیز در راستای واردات این مواد وجود دارد که باعث میشود تا هم میزان قیمت های افزایش یابد. و هم باعث ایجاد خلع در اقتصاد کشور میشود.

چرا که در صورت واردات به صورت انبوه این مواد موجب افزایش تولیدات چوب ترموود در کشور میشود و موجودی در بازار نیز بالا میرود. و در نتجه مقدار قیمت ان نیز به مراتب روز به روزه بالا میرود.

و این امر باعث کاهش قیمت در چوب ترموود ایرانی میباشد که یکی از دلایل مهم در رشد و پیشرفت این محصولات در کشور بشمار میرود.

و همینطور با کمبود واردات این محصولا ت موجب میشود تا میزان تولید ات چوب ترموود ایرانی درد  داخل به مراتب کم شود و میزان موجودی در بازار نیز کاهش یافته باعث افزایش قیمت ها در این محصولات میشود.

که این امر موجب میشود تا این محصولات زیبای طبیعی از دسترس مردم خارج شده و بسیار نیز حتی  به فکر این نباشند که بتوانند از این محصولات استفاده های لازم را ببرند.

و در کل خیلی از مشتریان اصلی این مواد به دنبال اجناس خارجی چوب ترموود  میباشند که باعث سقوط این محصولات در داخل کشور میشود.

اما محصولات چوب ترموود ایرانی با انکه از الواهی های سفت و سخت چوب روسی تهیه و میشود به دلیل اینکه فرایند تولید ان در داخل صورت میگیرد محصولات تولید شده نیز به نام چوب ترموود ایرانی محسوب میشود.

محصولات چوب ترمود ایرانی در واقع امروزه به یکی از صنایع بسیار مهمی در صنعت ساخت و ساز بشمار میرود که علاقمندان زیادی را به خود جلب کرده است.

که دلیل عمده و اصلی ان وجود قیمت بسیار مناسب این محصولات میباشد که باعث شده تا در دسترس تمامی اقشار جامعه قرار بگیرد.

اما از لحاظ برخورداری از میران مقاومت و استحکام این محصولات کیفیت انچنانی متناسب با کیفیت چوب ترموود فنلاندی و خارجی نداشته که یکی از دلیل میزان قیمت کم ان نیز همین موضوع میباشد.

خرید ترموود نما

جهت کسب اطلاع بیشتر در ارتباط با خرید ترموود نما ( خرید رنگ ترموود  ، چوب ترموود ، ترموود ایرانی ، چوب ترمو فنلاندی، نصب ترموود و اجرای چوب ترمووود ) همین اکنون میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

09122063481 | 26857232 | 26857114

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *