چوب ترمو برای پشت تلویزیون - چوب ترمو پشت تی وی - ترموود پشت تی وی - ترموود

چوب ترمو برای پشت تلویزیون

چوب ترمو برای پشت تلویزیون

در این مقاله میخواهیم راجع به چوب ترمو برای پشت تلویزیون موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چوب ترموود

چوب یکی از قدیمی ترین و کهن ترین موادی است که در طبیعت موجود بوده و از زمانهای بسیار دور در اختیار انسان ها قرار داشته تا بتوانند از ان برای استفاده و براورده ساختن مایجتاج شان بکار ببرند.

از انجایی که بسیاری از انسانهای اولیه زندگی خود را از غار نیشینی آغاز کرده در برخی از موارد نیز از چوب برای ساخت انواع کلبه های و سرپناهی برای زندگی استفاده شده است.

که کم کم مصرف از چوب درختان رایج شده و باعث به وجود امدن بسیاری از تمدنهای کهن باستانی شده که بعد از تمدنهای کهن شهر ها و جوامع بزرگتر به وجود امده که چوب سرمنشاء تمامی به وجود امدن تمدن ها شده است .

بخصوص در مناطقی که انسانها در کشورهای جنگل خیز امروزی زندگی میکردند استفاده از چوب رونق دیگر به محیط اطراف بخشیده و باعث تا کاربرد از چوب روز به روز افزایش چشم گیری داشته باشد.

و بعد از گذشت زمان بسیار زیادی با پیشرفت علم و صنعت در تمامی عرصه های صنعتی کاربران و مهندسین معماری در راستای چوب یک نوع چوبی را طراحی و ساختند که میزان مقاومت و استحکام در ان چندین برابر بیشتر از چوب های عادی بوده است.

که این چوب تولید شده را چوب اصلاح شده ترموود مینامند.

از این نوع چوب ها در مواردی بسیار زیادی بکار گرفته میشود که برای بکار گیری از این محصولات به برخی از ابزار الات نیازمند میباشد.

که انواع پیچ گالوانیزه شده ترمود

انواع کلیپسهای فلزی

انواع کلیپس های پلاستیکی

که این نوع ابزار الات از ابعاد و اندازه های مختلفی در اشکال متنوع و سایز های متغیری موجود میباشد.

برای مثال :

کاربرد انواع پیچ گالوانیزه شده ترموده در اجرا و نصب

پیچ های گاوانیزه یکی از ابزارآلات مهم و بسیار پرکاربرد در نصب و اجرای چوب ترموود بشمار میرود. که به دلیل اینکه این نوع پیچ ها در محوطه های مختلفی بکار میرود.

از این رو زیرساخت ان طوری طراحی شده است که در برابر عوامل مخرب از خود مقاومت نشان خواهد داد که در ترکیب فلزی ان آلیاژ گالوانیزه شده متشکل شده است.

اما در کل از انواع پیچ ها بیشتر در ساخت انواع تایل ها مورد استفاده قرار میگیرد که تا جایی که میدانید تایل ها در برخی موارد از انواع تایلها در محوطه های استخر و سونا و جکوزی مورد استفاده قرار میگیرد که به همین منظور در ساخت انها حتما از پیچ های گالوانیزه شده مختص به ترموود استفاده شود.که در غیر از ان مشکلاتی در تنظیم تایل پیش خواهد امد .

.

کاربرد انواع کلیپس ترموود

جوب ترمو  همانطوری که یکی از مرغوبترین و مهمترین و همچنین با کیفیت ترین نوع مواد موجود در طراحی نمای داخلی و بیرونی ساختمان میباشد و از خواص و مزایای بی شماری برخوردار میباشد.

به همان اندازه هم آسیب پذیر بوده و برای جلوگیری از این موضوع استفاده از انواع کلیپس در برخی از مواد موثر واقع خواهد شد

که البته موارد خوص خود را دارد.

و در کلی انواع کلیپس ها از جمله موادی با ارزش و پرکاربرد و کارامدی است که جهت نصب ترموود  مورد استفاده قرار میگیرد که وظیفه اصلی ان ایجاد یک فاصله در بین ترموود میباشد که هنگام اعمال انقباض و انباساط لب های چوب به یکدیگر نچسپند و باعث تخریب انها نشوند.

و همینطور به دلیل اینکه از انواع کلیپس ها در محوطه های شرایط سخت آب و هوایی و فشار فیزکی بکار میرود. آلیاژ این نوع موراد نیز از گالوانیزه میباشد.

که آلیاژ گالوانیزه شده در برابر زنگ زدگی و شکستگی زود رس بسیار مفید واقع خواهد شد.

دلایل ایجاد شیار روی ترموود

در رابطه با ایجاد شیار روی ترموود باید به عرض برسانیم که ایجاد شیار چندی روش اصلی دارد که توجه داشتن به ان بسیار خوب خواهد بود.

از جمله این ایجاد شیار در برخی از موارد باعث ایجاد زیبایی میشود که این موضوع به انواع تایل ترموود صدق میکند.ایجاد شیار روی تایل ترمود به این دلیل میباشد که سطح زیبایی تایل را افزایش میبخشد.

و در برخی نیز ایجاد استحکاک میکند که این شیار های روی ترموود با ایجاد استحکاک لازم روی کار از سور خوردن و افتادن افراد در کف جلوگیری میکند.

و همینطور در برخی دیگر نیز ایجاد این شیار ها باعث میشود تا برف و باران بعد از ذوب شدن ترموود  مسیری را برای عبور از سطح ترمود پیدا کند.

که آب یا پس اب ان روی ترموود باقی نماند که در صورت باقی ماند اب روی ترموود منجر به تخریب ترموود خواهد شد و دیگر این که جهت ایجاد شیار روی ترموود باید به نکاتی که توجه داشته باشید این است که ایجاد شیار روی ترموود کم از سایز 26 نباید انجام شود که در غیر اینصوت این شیار ها از ضخامت ترمود میکاهد و باعث اسیب در ترمود میشود.

اما ایجاد شیارهای سطح روی ترموود در ابعاد و سایز های مختلف دیگر ایرادی نخواهد داشت . اما این شایر ها در اشکل مختلفی مانند اشکال هندسی و یا خط های بسیار ساده ای ممکن است مشاهده شود که هر کدام از انها بنابر میزان لوزم روی ترموود اعمال میشود. برای مثال برای به وجود امرود استحکاک شیار های خفیف و برای عبور آب از روی ترموود شیارهای به عمق 5 میلی میباشد، که البته ان هم به میزان ضخامت ترموود بستگی خواهد داشت.

چوب ترمو برای پشت تلویزیون

جهت کسب اطلاع بیشتر در ارتباط با چوب ترمو برای پشت تلویزیون ( خرید رنگ ترموود  ، چوب ترموود ، ترموود ایرانی ، چوب ترمو فنلاندی، نصب ترموود و اجرای چوب ترمووود ) همین اکنون میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

09122063481 | 26857232 | 26857114

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *