قیمت چوب ترمو دیوار - چوب ترمو دیوار - ترموود دیوار - قیمت ترموود دیوار - ترمووود

قیمت چوب ترمو دیوار

قیمت چوب ترمو دیوار

.

دراین مقاله میخواهیم راجع به قیمت چوب ترمو دیوار موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چوب ترموود

چوب یکی از مواد و املاح بسیار مهمی است که از ان در بسیاری از موارد که یکی از مهمترین ان نیز کاربرد این محصولات در بخش ساخت و ساز و طراحی نمای داخلی و بیرونی ساختمان ها و ویلاها میباشد.

و همینطور برای کاربرد راحت و اسانتر یک سری تغییراتی به زیر ساختهای چوب نیز وارد کردند که این تغییرات باعث شده تا میزان مقاومت در چوب افزایش یافته اما از میزان حجم ان کاسته شود.

کاسته شدن حجم چوب به این مبنا نیست که چون ضخامت کم شده مقاومت هم کم میشود. بلکه به دلیل فشار و حرارتی که بروی چوب وارد میشود میزان تمامی بافت های چوب به هم فشرده شده و فضاهای خالی موجود در چوب را به طور کلی پر میکنند.

و همین امر موجب میشود تا از میزان حجم چوب کاسته و به میزان مقاومت ان افزایش یابد، که از این محصولات نیز به غیر از اینکه میتوان از ان به عنوان یکی مصالح ساختمانی نامید.

بلکه میتوان از ان برای ساخت لوازمی مانند : لوازم ضروری منازل و آشپزخانه ، استفاده در صنعت چوب و مبلمان ، صنعت کاغذ سازی و ساخت انواع کابینت و تخته های سه لایه مورد استفاده قرار داد.

.

 

کاربرد چوب ترموود در محوطه های مختلف

چوب ترمود الارغم برخورداری از انواع خصوصیات بارزی که دارد کاربردهای زیادی نیز دارد. که از ان در بخشهای مختلفی مورد استفاده و بهرهبرداری قرار میگیرد.

جهت طراحی انواع کلبه ها و ویلاهای جنگلی

طراحی انواع تراس ، الاچیق ، پرگولا، روف گاردن و فلاور باکس

طراح هتل ، کافی شاپ و قهوه خانه ها به سبک سنتی و ترموود

طراحی نمای داخلی و بیرونی ساختمان ها

طراحی انواع استخرها ، سونا ، و جکوزی

طراحی کف پوش ، دیوار پوش و سقف پوش

طراحی درب و پنجره

طراحی نرده ها ، راه روها و راه پله ها

طراحی انواع امکان عمومی مانند پارک ها و اماکن تفریحی

طراحی میز و صندلی جهت دیزاین دفاتر کاری و اداری

طراحی تابلوهای های تبلیغاتی برای فروشگاه ها

.

قیمت خرید ترموود در بازارهای مختلف

جوب ترمو یکی از مواد پرکاربردی هست که از ان در بخشهای مختلفی بکار میرود که از این میان انواع و اقسام این محصولات نیز روی کار امده و باعث شده تا هر نوع از این موارد در بازارهای خارجی از یک قیمت خواصی برخوردار باشد.

که این امر نیز به دوش یک اتحادیه صنفی میباشد که تمامی چوب ترموود را لاربراتور کرده و میزان مقاومت ان را در برابر عوامل مخرب مورد سنجش قرار داده و هر نوع از خواص و ویژگیهای ان از یک نوع گواهینامه نیز برخوردار خواهد شد.

و از همه مهمتر اینکه این محصولات تماما به صورت یکسان و یکنواخت یک میزان قیمت برای هر یک از چوب ترموود تعیین و تثبیت میشود.

که این روند در بازارهای داخلی به دین شکل نمیباشد و بیشتر به دلیل اینکه ایران از سوی کشورهای اروپایی و امریکایی مورد تحریم قراردارد

از سوی دیگر افزایش قیمتهای مواد اولیه در بازارهای داخلی

افزایش قیمت مواد اولیه وارداتی و میزان مالیات

و تورم در افزایش قیمت ارزهای خارجی

منجر شده تا قیمت ترمود در بازارهای داخلی به صورت یکسان نباشد.

بعد از قیمت چوب ترموود میزان مقاومت یکی دیگر از مسائل مهم در چوب ترموود  میباشد. که توضیحات در این خصوص نیز به شرح ذیل میباشد.

.

مقاومت و استحکام در چوب ترمو

چوب یکی از مواد مهم و ارزشمندی است که از درختان جنگلات به دست می آید، و خود درختان نیز از بافت ها و سلولهای اسفنجی تشکیل شده است.

که به مرور زمان هر سال ضخامت ان بیشتر و بیشتر میشود و در واقع به این ترتیب نیز به میزان مقاومت چوب افزایش می یابد ، اما چوب ها چه با ضخامت و یا چه بدون ضخامت از یکی سری مواد و املاح دیگری نیز تشکیل شده اند.

تا زمانی که درختان ریشه در خاک دارند. باعث میشود تا درختان در برابر بسیاری از عوامل مخرب مقاومت نشان دهد. اما با قطع شدن درختان در واقع تمامی این مواد از بین میرود.

و چوب روز به روز به دلیل مواد و املاحی که در ان وجود دارد ، آسیب پذیرتر میشود. و مورد هجوم حشرات و موجودات ذربینی شود. که از این مواد موجود در چوب به عنوان یک منبع غذایی استفاده میکنند.

که در این صورت نیز تمامی مواد و املاح و مواد معدنی ان از بین رفته و چوب باعث فرسایش میشود.

اما با اعمال فرایند تجذیه پذیری روی چوب و تبدیل ان به چوب ترموود موجب میشود تا تمامی مواد و املاح موجود در چوب ترموود که به عنوان مواد مغذی در چوب که مورد استفاده بسیاری از موجودات مانند موریانه ها و حشرات قرار داشته از بین رفته و دیگر نفوذ پذیری در ان غیر ممکن شود.

و در کل با این امر از بسیاری از عوامل مخرب دیگری نیز جلوگیری به عمل می آورد. و به مقدار مقاومت و استحکام در چوب ترموود افزایش می یابد.

و با این فرایند الارغم اینکه به میزان مقاومت و استحکام چوب افزایش میبخشد. بلکه به میزان زیبایی ان نیز موثر خواهد بود. و باعث میشود تا در میزان افزایش علاقمندان و مشتریان این محصولات نیز روز به روز بیشتر شود.

که تمامی این اموار دست به دست هم داده و موجب میشود تا چوب ترموود افزایش و رقابت بسیار زیادی با محصولات دیگر به وجود آید.

قیمت چوب ترمو دیوار

جهت کسب اطلاع بیشتر در ارتباط با قیمت چوب ترمو دیوار ( خرید رنگ ترموود  ، چوب ترموود ، ترموود ایرانی ، چوب ترمو فنلاندی، نصب ترموود و اجرای چوب ترمووود ) همین اکنون میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

.

09122063481 | 26857232 | 26857114

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *