ترموود نمای ساختمان - ترموود نما - ترموود نما قیمت - قیمت نمای ترموود - ترمووود

ترموود نمای ساختمان

ترموود نمای ساختمان

در این مقاله میخواهیم راجع به ترموود نمای ساختمان موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چوب ترموود

یکی از مهترین مواد و املاحی که امروزه در بخشهای ساختمانی بکار میرود چوب ترموود میباشد که از چوب درختان کاج و صنوبر به دست می آید.

از این میان چندین نوع چوب ترموود در بازارهای داخلی و خارجی موجود میباشد که از انواع میتوان به چوب ترموود ایرانی ، چوب ترموود خارجی و ترموود فنلاندی و اش نام برد.

اما با انکه چوب ترموود از لحاظ شکل و شامیل با یکدیگر تفاوت چندانی ندارد اما از لحظ میزان استحکام و انعطاف با هم تفاوت های زیادی دارند.

.

تفاوت ترموود ایرانی با فنلاندی

چوب ترموود فنلاندی یکی از مهمترین و مشهورترین نوع چوب ترموود در دنیا میباشد. از میزان کیفیت بسیار بالایی برخوردار میباشد.

به این دلیل که هم از چوب درختان با کیفیتی که در شرایط بسیار مناسب جوی و اقلیمی تولید میشود و هم به دلیل اینکه این محصولات توسط یک شرکت معتبر تمامی مسئوولیت عام و تام ان را بر عهده گرفته است.

که باعث شده تا میزان کیفیت در این محصولات در حد بسیار بالایی افزایش داشته باشد. و همینطور این محصولات از خصوصیات و مزایای زیاد دیگری نیز برخوردار میباشد.

که یکی از مهمترین ان نیز داشتن گره های پروانه ای شکل است که در تمامی شاخه های این محصولات دیده میشود.

چوب ترموود فنلاندی دارای ابعاد و اندازه های مختلفی است که کاملا استاندارد بوده و به همین دلیل نیز مورد توجه بسیاری از مردم و مشتریان قرار گرفته است.

که از این محصولات در بخش های بسیار مناسبی ب کار میرود. که از اهمیت بسیار زایدی برخروردار باشد.

اما در چوب ترموود ایرانی این محصولات بدون اینکه نهاد و یا سازمانی مسئوولیت ان را برعهد بگیرید تهیه و تولید میشود. و به همین دلیل نیز میزان کیفیت چندانی نسبت به ترموود دیگر را ندارد.

چوب ترموود ایرانی با کمبود مواد اولیه در این بخش مواجه بوده و برای تامین مواد اولیه و تولید این محصولات مقدار زیادی از مواد اولیه جهت تولید ترموود ایرانی را از کشور های همسایه مانند روسیه ، گرجستان و چین تهیه میشود.

که موضوع واردات چوب نیز در برخی موارد با مشکلاتی رو به رو میشود که در صورت کمبود ان میزان تولید ان کاهش و با افزایش واردات نیز میزان تولیدات ترموود در سراسر کشور افزایش را نشان میدهد.

ولی با انکه چوب ترموود ایرانی از محصولات چوب روسی تولید میشود اما به دلیل اینکه فرایند تولید ان در داخل صورت میگیرد محصول به دست امده را چوب ترمووود ایرانی مینامند.

اما در کل تفاوت چوب ترموود در فنلاندی نسبت به ترموود ایرانی در میزان مقاومت و استحکام  ان میباشد که چوب ترموود فنلاندی یک از مهمترین نوع این محصولات میباشد.

.

قمیت چوب ترموود

چوب ترموود یکی از مواد و مصالحی است که از درختان تهیه و میشود و در کل چوب در حالت عادی نیز از میزان مقاومت خوبی برخورداری میباشد که دلیل این موضوع نیز وجود ضخامتی است که در این مواد وجود دارد.

اما ضخامت چوب درختان به دلیل وجود یک سری مواد و املاحی که در بافت های داخلی وسلول های ان وجود دارد ملاک نیست و در واقع تا زمانی که چوب درختان  ریشه در خاک دارند از مقاومت خواص برخوردار میباشند.

اما با قطع شدن ترموود این مقاومت کم کم از بین میرود و باعث میشود تا حشرات و موریانه ها از بافت ها و سلولهای ان به صورت مواد معدنی و مغذی استفاده میکنند.

که با این امر باعث میشود تا چوب با گذشته مدت زمان کمی دچار ر سایش و تخریب شود.

اما با اعمال فرایند چوب ترموود روی چوب درختان موجب میشود تا در واقع باعث میشود تا با فشار و حرارتی که روی چوب وارد میشود تمامی مواد املاح و ناخالصیهای ان مانند آب و مواد معدنی و صمغ ان از بین برود و بافت ها چوب نیز به یکدیگر فشرده شده و میزان مقاومت در چوب افزایش زیادی بیابد.

که باعث میشود تا از نفوذ حشراتی که با هجوم به این چوب ترموود برای تامین مواد غذایی جلوگیری به عمل اورد.

و همین موضوع نیز باعث میشود تا میزان مقاومت و استحکام و طول عمر در ترموود به مراتب چندین سال از چوب های معمولی بیشتر باشد.

و هرچه که میزان فشار حرارتی روی چوب بیشتر باشد مقدار موادی که تجذیه میشود به مراتب بیشتر بوده و استحکام در ان نیز بیشتر میباشد.

اما هر چه میزان فشار حرارتی کمتر باشد میزان رطوبت بیشتری باقی میماند و باعث مشود تا طول عمر و استحکام در ان نیز کمتر باشد.

.

خرید ترموود

چوب ترموود یکی از مواد بسیار کارامد و پرکاربردی است که امروزه رشد زیادی پیدا کرده است. و برای خریداری و کاربرد ان نیاز به معلوماتی در این زمینه میباشد.

و در صورت نداشتن معلومات در این زمینه میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

و چنانچه خودتان شخصا قصد خریداری را دارید میتوانید این امر را به دو روش ممکن انجام دهید.

ابتدا به صورت کاملا انلاین میتوانید با مراجعه به سایت کیا وود یکی نوع چوب ترموود انتخاب کرده و ان را در تمامی اقسانقاط کشور برایتان ارسال خواهد شد.

دوم به صورت کاملا حضوری و با مراجعه به مجموعه کیا وود میتوانید این امر با کمک کارشناسان ما که کاتالوگ و معلوماتی را که در اختیار تان قرار میدهند خریداری نماییید.

و با بکار گیری از این محصولات زیبا و طبیعی یک خرید خوب و به یاد ماندی را  ا ما تجربه نمایید.

ترموود نمای ساختمان

جهت کسب اطلاع بیشتر در ارتباط با ترموود نمای ساختمان ( خرید رنگ ترموود  ، چوب ترموود ، ترموود ایرانی ، چوب ترمو فنلاندی، نصب ترموود و اجرای چوب ترمووود ) همین اکنون میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *