نصب تایل ترموود - نصب تایل چوب ترمو - کیاوود - نصب ترمو - نصب تایل ترمووود

نصب تایل ترموود

نصب تایل ترموود

در این مقاله میخواهیم راجع به نصب تایل ترموود موضوعات ارزشمندی را خدمت شما برسانیم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تایل ترموود یکی دیگر انواع ترموود میباشد که به راحتی از هر نوع الوارهای ترموود برش و ساخته میشود که این محصولات از دو بخش مهم تشکیل میشود .

قالبهای پلاستیکی تقویت شده ترموود

الوارهای چوب ترموود

از الوارهای تایل ترموود در بخش های مهمی مانند کف پوش ، دیوار پوش و سقف پوش مورد استفاده قرار میگیرد.

و نحوه نصب تایل ترموود طوری است که ابتدا تمامی سطح محیط کار را اندازه گیری کنید و بعد از ان الوارهای ترموود و قالبهای پلاستیکی را به اندازه محیط کاربردی ان محیا کنید .

و بعد الوارهای ترموود را آغشته به رنگ ترموود کنید و به مدت 24 ساعت بگذارید تا کاملا خشک شود چرا که اعمال رنگ امیزی باید قبل از جرای تایل ترموود صورت بگیرد این امر هم باعث ایجاد مقاومت در الوارها میشود و هم جلوگیر از کثیف شدن قالبهای پلاستیکی در زمان رنگ امیزی میشود که این امر یک بی نظمی را هم به همراه خواهد داشت .

از این رو بهتر خواهد بود که قبل از اجرا تایل الوارهای تایل را رنگ امیزی نمایید.

و در مرحله بعدی الوارهای ترموود را به اندازه های معینی برش کنید و روی قالبهای پلاستیکی قرار دهید و الوارها را توسط پیچ ها گالوانیزه شده از قسمت پشت قالبها محکم بندی نمایید.

و در نهایت خواهید دید که تایل ترموودتان به راحتی ساخته شده است.

و در مرحله بعدی تایل را کنار هم در محوطه مد نظر چیدمان کنید و بعد از ان توسط پیچهای گالوانیزه شده سرمته ای انها را برویکار بسته بندی نمایید.

ولی خوب خواهد بود که اگر در کنار کاربرد از تایل ترموود در نمای ساختمان از انواع چمن های مصنوعی و سنگهای تزیئنی کمک بگیرید، که این امر موجب میشود تا زیبایی در طرحتان به مراتب موثر واقع خواهد شد.

تایل های قابلیتی که دارند این است قابلیت این را دارد که هنگام اتمام کامل نصب تایل ترموود قادر بوده تا تایل ها را از جایی به جای دیگر منتقل نمایید.

نصب تایل ترموود - نصب تایل چوب ترمو - کیاوود - نصب ترمو - نصب تایل ترمووود

چوب ترموود فنلاندی

چوب ترموود فنلاندی یکی از مهمترین و معتبرترین مواد در عرصه ساخت و ساز میباشد که جهت طراحی و نمای ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد.

این محصولات برای اولین بار در کشور فنلاند به دلیل داشتن جنگلات انبوه و درختان سر به فلک کشیده کاج ، صنوبر و زبان گنجیشک چوب فراورده شده ترموود را تولید شده است.

و به دلیل اینکه این محصولات از درختان بسیار مرغوب که طی شرایط زیست محیط بسیار خوبی به رشد و نمو رسیده و همچنین چوب ترموود فنلاندی با دستگاههای بسیار مدرن و پیشرفته به صورت کاملا میکانیزم تولید میشود.

که این کشور در راستای ساخت و تولید ترموود چیزی در حدود بیش از 90 سال تجربه کاری و اجرای دارد که به همین دلیل یکی از مشهورترین و معتبرترین کشور در تولید انواع چوب ترموود شناخته شده است.

از خواص ارزنده چوب ترموود فنلاندی برخورداری از گره های پروانه ای شکل میباشد که در این محصولات به صورت زیاد دیده میشود و بیانگر مرغوبیت و کیفیت در ترموود فنلاندی بشمار میرود.

کاربردهای چوب ترموود

امروزه با رشد صنعت چوب ترمووود در عرصه ساخت و ساز و همیچنین فن اوری های تکنالوژی روز برتر باعث ایجاد تحولی در کاربرده این محصولات فراهم اورده .

که کارایی و کاربرد از انواع چوب ترموود را به شکلی اسان و میکانیزم ساخته است.

و در حال حاظر فقط کافی است که برای ساخت هر طرحی نقش اصلی طرح را با سیستم کامپیوتر انجام دهید و بعد عرض چندین ساعت میتوانید هر نوع شی را که مد نظر دارید بسازید، و در ساخته های مانند:

طراحی اماکن عمومی مانند پارکهای و محیط های تفریحی

طراحی انواع کلبه ها و ویلا های رهایشی و تفریحی

طراحی هتل ، کافی شاپ و قهوه خانه ها به سبک سنتی

طراحی نمای  داخلی و بیرونی ساختمانها

طراحی میز و صندلی جهت دیزاین دفاتر کاری

طراحی انواع میز و نیمکت

طراحی درب و پنجره

طراحی آلاچیق، روف گاردن ، پرگولا، تراس و فلاور باکس

طراحی کف پوش، سقف پوش و دیوارپوش

و بسیاری از اشیاء دیگر که میتوان به راحتی از این محصولات زیبا و طبیعی بکار گرفت.

قیمت ترموود

چوب ترموود در انواع و ابعاد خواصی موجود میباشد که تمامی این انواع در بازارهای داخلی و خارجی از یک قیمت خواصی برخوردار میباشد.

که هر نوع از این محصولات بنابر داشتن خواص و مزایای و همچین میزان مقاومت و استحکامی که در چوب ترمو موجود میباشد.

یک اتحادیه صنفی در این رابطه تاسیس شده که قیمت هر کدام را سنجش و ان را تعیین و تثبیت میکند.

که به همین صورت تمامی این محصولات از یک قیمت ثابت و یکسانی برخوردار میباشد.

اما این موضوع در بازارهای داخلی بدین گونه نمی باشد. و به دلیل اینکه ایران از سوی کشورهای اروپایی و امریکایی دچار تحریمات قرار گرفته است.

افزایش قیمت مواد اولیه در بازارهای داخلی

افزایش قیمت های کالا و مواد وارداتی و میزان مالیاتها

افزایش تورم در قیمت اجناس داخلی

از جمله مشکلاتی است که سد راه مشتریان این محصولات قرار دارد که به دلیل برخوردار بودن چوب ترموود از خواص و مزایای منحصر بفرد ان باعث شده تا بازار این محصولات گرما و رونق خود را همچنان حفظ نماید.

نصب تایل ترموود

جهت کسب اطلاع بیشتر در رابطه با نصب تایل ترموود ( خرید رنگ ترموود، چوب ترمود، ترموود ایرانی، ترمود فنلاندی ، نصب و اجرای چوب ترمووو ) همین اکنون با ما تماس حاصل نمایید.

09122063481 | 26857232 | 26857114

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *