چوب ترمو استونی چیست - ترموود استونی - ترمووود استونی - چوب ترموود استونی

چوب ترمو استونی چیست

چوب ترمو استونی چیست

.

در این مقاله میخواهیم راجع به چوب ترمو استونی چیست موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

.

چوب ترموود خارجی یکی دیگر از انواع چوب ترموود میباشد که از جنگلات و چوب درختانی تولید میشود که در کشور های اروپایی و امریکایی به دست می اید.

که در کل بیشترین وسعت جنگلات دنیا نیز به دلیل شرایط مناسب اب وهوایی ، اکوسیستم زیست محیطی ، شرایط اقلیمی و خاک حاصل خیزی که این مناطق در خود جای دادند.

و سالانه به میزان بسیار زیادی از این مواد توسط دولت های اروپایی و امریکایی تولید و به بازارهای جهانی عرضه میشود که به دلیل اینکه کشور ایران مورد تحریمات این کشورها قرار دارد این محصولات به صورت انبوه در بازارهای داخلی دیده نمیشود.

و فقط مقداری کمی از ان در بازارهای وجود دارد که انهم از طریق مرزهای کشور ترکیه به صورت مواد تجاری وارد میشود که به مبلغ قیمت اصلی ان نیز یک مقدار پول بابت گمرکی و تکس و مالیات اخذ میشود.

که این امر موجب میشود تا قیمت چوب ترموود خارجی تمامی شد ان چندین برابر بیشتر از قیمت اصلی ان بالا رود.

همین علت نیز باعث شده تا میزان قیمت چوب ترموود خارجی در بازارهای داخلی به صورت بسیار حیرت انگیزی افزایش یابد.

چوب ترموود خارجی از جمله مواد و املاحی است که به دلیل مرغوبیتی که دارد در واقع در رده دوم بعد از چوب ترموود فنلاند از لحاظ کیفیت و مرغوبیت قرار دارد.

این محصولات نیز از میزان علاقمندان زیادی در سراسر دنیا برخورداری دارد. که مشتریان کاربران آن از این محصولات در بخش هایی که از اهمییت زیادی برخوردار باشد انجام میشود.

که میزان قمیت ان نیز به مراتب گرانتر از چوب ترموود ایرانی و از محصولات ترموود فنلاندی نیز کمی پایین تر میباشد.

که از این لحاظ تفاوتهایی نیز در این راستا بین ترموود ایرانی و خارجی وجود دارد. که میتوان ان را به شرح ذیل گوشه هایی از ان را خدمت شما ارائه نماییم.

.

تفاوت ترموود ایرانی با فنلاندی

چوب ترموود خارجی یکی از مرغوبترین نوع چوب ترموود میباشد که بعد از چوب ترموود فنلاندی در رده دوم قرار دارد که به دلیل کیفیت خواصی که در الوارهای چوب خارجی وجود دارد میزان کیفیت خوبی در الوارهای چوب ترموود نیز وجود دارد.

یکی از دلایل این موضوع برخورداری فن اوری های بسیار پیشرفته ای است که کشورهای خارجی به خصوص اتحادیه اروپا و امریکا در این زمینه از صنعت چوب ترموود در اختیار دارند.

علت دیگر ان میزان کنترول مکرر در شرکت های تولید میباشد که در واقع تولید تمامی محصولات به صورت کاملا میکانیزم و خودکار با دستگاه ها بسیار مدرن شکل میگیرد.

مورد دیگر نیز میتواند احساس مسئوولیت میباشد که تولید کنندگان شرکت های خارجی به درک کامل ان رسیده اند که امروزه نتایج ان را نیز دریافت میکنند.

و یکی از مهمترین این موضوع در رابطه با تفاوت چوب ترموود ایرانی و خارجی این است که تمامی محصولات خارجی مطابق با قانون و قواعد و استانداردهای بین المللی تولید و اجرا میشود.

اما در تولید چوب ترموود ایرانی به دلیل کمبود مواد اولیه ان مقادیر زیادی از این مواد را از کشورهای همسایه وارد میکنند. که این خود یک ضعف در تولید انواع چوب ترموود تلقی میشود.

مورد دیگر اینکه هیچ گونه نهاد و یا سازمانی تولیدات و مسئوولیت ان را در قبال ندارند. در واقع بسیاری از شرکت های تولید کننده ترموود در ایرانی بدون در نظر  داشت بسیاری از موازین استانداردهای بین المللی و صحیح به فعالیتهای خودشان ادامه میدهند.

که این امر نیز ضربه محلک بر پیکر ان دسته از شرکتهایی هست که با تولید بهترین نوع چوب ترموود و با داشتن استانداردهای بین المللی تولیدات دارند.

از جمله مشکلات عمده این شرکت ها نیز نبود دستگاه های مدرن و فن اوری های مجهز میباشد که بسیاری از این شرکت ها فاقد این موارد از فن اوری های میباشند.

اما در کل اگر بخواهیم تفاوت موجود در این زمینه را خدمت شما ارائه نماییم میزان کیفیت و مرغوبیت ان میباشد که چوب ترموود خارجی به مراتب نسبت به چوب ترموود ایرانی برتری خواصی دارد.

که میزان قیمت ان نیز به مراتب از ترموود ایرانی گرانقیمت ترمیباشد. که از ان در بخشهای بسیار مهم طراح نمای داخلی و بیرونی ساختمان ها و ویلاها مورد کاربرد قرار میگیرد.

این امر نیز به دلیل خواص ها و مزایایی هست که در این محصولات زیبای بسیار طبیعی نهفته است و که با بکارگیری از این محصولات الارغم اینکه به محیط و فضای زندگی خودتان تغیرات زیبایی را ایجاد خواهید کرد از مزایای ان نیز هم خودتان و هم ازطرافیان نیز برخوردرای میشوند.

.

نحوه خرید چوب ترموود

جهت خریداری از انواع چوب ترمووود میتوانید این امر به دو شکل ممکن انجام دهید ابتدا به صورت کاملا حضوری و با مراجعه به مجموعه کیا وود

دوم به صورت کاملا آنلاین و با مراجعه به سایت های چوب ترموود کیا وود میتوانید که نوع از چوب ترمو مرغوب را که کارشناسان ما در اختیار شما قرار میدهند انتخاب و با در نظر داشت محیط کاری خودتان یک نوع ابعاد و اندازه چوب ترمود را که مختص به ان باشد دا تعمیین کیند.

و با بکارگیری از ان یک طرح زیبا را با ما تجربه نمایید.

چوب ترمو استونی چیست

جهت کسب اطلاع بیشتر در رابطه با چوب ترموود ( خرید رنگ ترموود   ، چوب ترموود ، ترموود ایرانی  ، ترمو فنلاندی ، نصب و اجرای چوب ترمووود ) همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

09122063481 | 26857232 | 26857114

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *